Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Want fysiek//mentaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Hoi Smik, ja mooi lullig, moet nu nieuwe invulling zien te vinden en dat gaat me ook lukken, maar nu even niet. Hoe gaat t met jou? Lang niet gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ach ja Die woorden weer Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 He Gunn, mss helpt de vertaling je de naam te onthouden? En anders is het gewoon Iru of Ira hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ja marjo. Mentaal achteruit gaan vind ik vreselijk angstaanjagend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 'k Heb die gezien Gunn. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik kom me snel ff droog afmelden voor vandaag. Gelukkig weer een weekendje zonder alcohol. Pfffffff. TÃs gelukt. Weltrusten allemaal en tot morgen. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Niet om het één of ander Ik ga zo slapen We treffen elkaar later, wellicht Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: Jen'k Heb die gezien Gunn. Erg he?quote> Ik heb die link toch niet eerder geplaatst, hé...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik geloof dat hij hier op de site bij de filmpjes staat, Gunn. Ik zag het alleszins al eens. Lekker paard gereden, smik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Over de gevolgen van stoppen heb ik me nooit zorgen gemaakt. Wel over de gevolgen van doordrinken en over de situatie op het moment zelf. Die vond ik onacceptabel tegenover mijzelf. Dan blijft maar één keus over en is het ook niet zo moeilijk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Het gaat me goed, Smikkie, inderdaad. Ik durf voorzichtig te zeggen dat ik me af en toe gelukkig voel, en over het algemeen tevreden. Saai he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Als je het echt zo gemakkelijk vond Dylan, dan zat je toch niet op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik heb altijd wel geloofd/gevonden dat een zekere weltschmerz iets aantrekkelijks heeft. En dat je daar creatiever van wordt. Zijn er gelukkige kunstenaars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik bedoel meer in het algemeen Smikkie. De afhankelijkheid van alcohol. Van katers had ik weinig last. Wel moet je op een gegeven moment toegeven dat je daardoor niet meer bent die je was. In denken en voelen met name. En juist dat vond ik onacceptabel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: JenAls je het echt zo gemakkelijk vond Dylan, dan zat je toch niet op dit forum?quote> Jen, je zult mij niet horen beweren dat stoppen makkelijk is. Het BESLUIT om te stoppen daarentegen, alles overwogen hebbend, wel. Dat is iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 goedemorgen.. even afmelden. ik heb een gezllig koetelavondje gehad met zoon..saampjes op de bank politie series gekeken..dat was een tijd terug. moesten we vaker doen zei hij...gezellig! NU ALLE 2 SLOOM VAN HET BANKEN, LEKKER NAAR BED. oeps, pardon (capslock) maak het niet te laat luitjes....welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 ja was even gezellig en lekker rustig... ik ben blij dat hij het ook vond. nou toedeloeiiii..het is weer goed gegaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Truste, Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 truste Gunn:heart: smikkie en de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik weet niet welke trek je bedoelt Smikkie. Ik lees hier vaak en veel over trek, maar ik begrijp die niet.Ja, ontwenningsverschijnselen. Maar die waren mij welkom. Moest er zelfs om lachen en vormden een bevestiging van het feit dat ik dus lichamelijk afhankelijk was geworden. Maar bij afname daarvan merk je dan ook de progressie. Trek vind ik betrekkelijk irrelevant en daardoor blijkbaar ook makkelijk te dragen. Soms heb ik zelf het gevoel dat men zich trek aanpraat. Ja, ik heb ook trek, voortdurend. In een lekkere biefstuk bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Wat vind je dan moeilijk aan stoppen? Zo zonder trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Zal het tzt niet overgaan, Smik, de trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Momenteel vind ik het ook niet zo moeilijk meer. Het lastige zijn de valkuilen. Niet de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 maar een gedachte is, met wat inspanning, soms wel om te buigen, of wordt dat lastig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden