Spring naar bijdragen

Woendsdag 20 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kunsie
En ik wil zoooo graag bij de stoppers horen.
Daar heb ik enorme bewondering voor.
Ik ben in veel dingen een sterk wijfie maar wat drank betreft een mietje:Pquote>


Ik vind stoppen gemakkelijker. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het is wel zo. Gek he?
Kunsie, zou de Top training iets voor jou zijn? Ik heb die ook gedaan en ben er van overtuigd dat ik vooral daardoor heb kunnen stoppen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke,

Daar ben ik (ik denk door een bericht van jouw op een ander draadje) een paar dagen geleden mee begonnen. Ik heb het na een uur nadenken even op een laag pitje gezet.

Maar ik krijg af en toe bericht van hun en ga het zeker afmaken.

Ik bedoel dat ik een uur bezig ben geweest hoor. Maar ik vond de vragen nogal pittig en ben even gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Ja idd, we vogelen gewoon maar verder Mup.

En als ik weer in oude doen verval, heb ik besloten om niet meer op de Adb te komen
en daar niemand mee lastig ga vallen.
Die afspraak heb ik met mezelf gemaakt!quote>


Dat zou pas stom zijn Kuns. Zolang je nog de wens hebt AdB te worden blijf je gewoon hier! Ik wil niks meer van je horen over dat je dan weggaat hier! Punt uit!!! :angry:

:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal.

Ik heb toch weer wat gedaan vandaag!

@ Bollie: ik was zwaarverkouden, maar begin weer een beetje op te krabbelen.

Originally posted by: Gunn

Hideo Kojima wenst u allen een goede dag vanuit zonovergoten Madrid.quote>

@ Gunn: ik heb geen idee wie dat is, maar misschien leg je het verderop nog uit?:huh:

Eerst maar verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Mupke,

Daar ben ik (ik denk door een bericht van jouw op een ander draadje) een paar dagen geleden mee begonnen. Ik heb het na een uur nadenken even op een laag pitje gezet.
Maar ik krijg af en toe bericht van hun en ga het zeker afmaken.

Ik bedoel dat ik een uur bezig ben geweest hoor. Maar ik vond de vragen nogal pittig en ben even gestoptquote>


Maak het af. Kleine moeite als je de vragen eenmaal gaan hebt. Daarna krijg je wekenlang suffe oefeningetjes. Maar wel effectief. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Kunsie: ik snap wat je bedoeld. Ik drink ook zo om de 14 dagen in het weekend en zou daar vrede mee kunnen hebben, maar dat heb ik dus niet. Ik drink altijd net iets meer als de bedoeling was en ben de volgende dag toch niet helemaal fit en het is gevaarlijk, voordat ik het weet zit ik op de zaterdagochend weer aan het bier en dat wil ik dus nooit meer.quote>


Ja Wijfie,
Ik lees jouw moeizame weg ook altijd. En kan je zo goed begrijpen.
We blijven de strijd aangaan hé?:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Hoi Kunsie,waarom vroeg je of ik aan het afstoffen was,je weet dat ik verzamelwoede heb,en dat geld ook voor stof.
Bij windkracht negen zet ik wel soms wel de deuren tegenover elkaar open,en dan kan het er weer maanden tegen .
Weet niet of ik dit verstuur,ik verzamel namelijk ook berichten.quote>


:D
Ik had je hoger ingeschat Hot,
Omdat de zon in je huisje scheen en iedere vrouw weet meteen, dat je dan gek wordt van het stof.
Maar ja, jij bent een man hé
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jaap: leuk om je weer te lezen. Crisistijden overal! Bevalt het nieuwe huis?

@ Nance: ja, ik las dat het niet ging met je Windows 8. Wij hangen ook tegen een nieuwe laptop aan, deze vertoont inmiddels mankementen. Gode zij dank kan ik manlief dat soort dingen laten uitzoeken, want ik ben écht een digibeet, ook in het begin hier op het forum!

En nee .... niet gaan drinken hoor! Er is hier ergens een computerdraadje en ik geloof dat Will en Erik ook verstand hebben van die dingen. Gewoon hulp vragen, desnoods terug naar de winkel!

Vanmiddag heb ik eindelijk een gestoomde makreel schoongemaakt, die al bijna een week in de koelkast lag, doordat ik ziek werd. Vanavond dus maar een gemakkelijke salade in elkaar draaien.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kunsie: ben je nu helemaal betoeterd om niet meer op het forum te komen als je weer gaat drinken!:angry: Dat is toch niet wat je wilt, dus je gebruikt alle hulp en steun om je doel te bereiken! We zijn hier in alle omstandigheden (behalve als het forum in onderhoud is :$), dus ook voor jou als je het niet zitten zitten. Pas op hoor, anders ga je over de knie!

@ Wijfie: je sluit tevoren het weekendpact en je bedenkt je elk moment hoe trots je je zult voelen als je ons na thuiskomst zult melden dat het gelukt is!!!!

Nu eerst journaal en eten. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik zo goed ga als nu, heb ik echt alleen maar aan de mensen op dit forum te

danken. Ik heb er verder geen hulpverlening omheen. Wel geprobeerd maar dat werkt niet voor mij.

De Toptraining ga ik afmaken en kijken of het me helpen gaat.

Mensen bedankt alvast zover, voor jullie allemaal een dikke:sun:

Zo en nu ben ik echt weg, niet voor heel lang hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dikke terug Smik.

Zo, 't is weekend :P

'k Ben zeer kwaad wel momenteel. Op de ziekenkas. De uitkering van mijn schoonbroer is verlaagd tot een bedrag waarvan hij niet kan rondkomen... Hij is schizofreen en voor 66% invalide verklaard nota bene. 't Is ellendig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Jen, niet te geloven soms he. Is die verlaging structureel of eenmalig?
Soms kan ik het echt niet begrijpen hoe mensen nog huur/lasten en hun eten moeten blijven betalen. Zelfs voor bepaalde medicatie moet je betalen. En mensen kunnen meestal al niet werken en zitten niet in een fijne situatie.
Kan er ook slecht tegen.
Dubbele porties koken en maar helpen. Al is dat geen structurele oplossing natuurlijk.
quote>


Structureel Smik. Hij haalde ergens één punt te hoog op zelfredzaamheid of zo. Zucht. En hij was net zo goed bezig met een studie. Zit er nu helemaal onderdoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...