Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Een heel goede morgen frummers. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Binnen is het al lekker warm weer aan het worden en buiten???? Geen idee. Bij dezen verklaar ik de dag voor geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Dan spring ik maar mee op de tram, ook al zit ik nog aan een nachtelijke tas erwtensoep... Seffens ook maar cafeïne met de nicotine combineren en hopen dat dat volstaat om deze laatste werkdag door te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Good heavens Jen, heb je helemaal niet geslapen en moet je straks naar je werk? Goedemorgen overigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ja Yvonne, erg he. Maar straks begint mijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Oh ja, allemaal veel nummers posten vandaag... Ze kunnen ons toch moeilijk allemáál bannen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Hihi, daar kom ik niet aan toe Jen. Maar blijkbaar is er een verbod gekomen op het neerzetten van een link naar youtube? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ik weet het eigenlijk niet Yvonne. Staat dat ergens gepubliceerd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Goeiemorgen allemaal, Dagpact ; rip Queenie En nu snel naar m'n werk, zin of geen zin. Gelukkig regent het niet, da's al een heleboel! Fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Werk ze Queenie, fijne dag. Ja, lekker droog, das al heel wat he? Ik zie het nergens staan Jen, maar meen uit de postings van vannacht op te kunnen maken dat mensen waarschuwingen hebben gekregen hiervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Zet hem op Queen, ik ga dat ook proberen over z'n uurtje. Ja Yvonne ik dus ook, maar mijn naam is haas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 goede morgen frummels. koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Morgen frummels, wordt er weer geband? Eerst maar eens koffie want daar word ik niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Morgen frummels, wordt er weer geband? Eerst maar eens koffie want daar word ik niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Nou ja, 2x mijn ongenoegen uiten hoeft nu ook weer niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 hihi, tsja Jen, het zal wel loslopen denk ik met die bannen, tenzij ze er natuurlijk linkjes zetten naar nummerd met een inhoud waar je normaal gesproken ook een ban voor zou krijgen. En ja...aan de andere kant: het geeft natuurlijk ook wel weer een hele hoop extra controlewerk voor de modderator natuurlijk, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Morgu Igor en Aicha... koffie staat al klaar hoor. En uiteraard in jouw eigen mok Igor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 thanx yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Graag gedaan Igor:heart:, voor mij nu de hoogste tijd... . Ik ga de douche opzoeken lui. Fijne dag en tot laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Heb ook ff teruggekeken naar de postings van gisternacht. Misschien heeft de waarschuwing iets te maken dat tijdens het you-tube feestje Earde een melding maakte dat hij 15 dagen gestopt was met drinken en een heel moeilijke dag had gehad. Er kwamen maar 2 zeer korte berichtjes op en er werd weer vrolijk verder gefeest! Ik weet het niet hoor. Het is maar een suggestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ik vond het in ieder geval niet erg meelevend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Dat klinkt inderdaad niet best, Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 , Dagpact ; rip Queenie snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ach, ik was er niet bij maar Earde zit pas sinds 18 februari op het forum. Lijkt mij niet zo'n leuk begin voor een nieuwkomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Dat is zeker zo... Nu een erreke h en dan naar het werk. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 goede morgen Dagpact ; rip Queenie snoepie Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden