Spring naar bijdragen

Donderdag 21 februari 2013


rip Queenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes,

Ik heb heerlijk geslapen, maar ja.... wekker gaat en dan moet je toch dat heerlijke warme bed weer uit.

Nieuw dag, nieuwe kansen dan maar.

Eerst maar even een bakje koffie en dan snel aan de slag.

Lekker bakkie Queenie, complimenten voor je man hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, ohohoh, oogjes zaten nog een beetje dicht daarnet.

Queenie, hartstikke goed hoor, van mij een mooi gemengd boeketje:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 Klopt helemaal. Ga er maandag ook eerst nog op gesprek om dit uit te praten want men zag toch wel in verkeerd gehandeld te hebben toen ze mij vorige maand terug stuurden en ook nu weer men mij min of meer vergeten te zijn want ik had er deze week al kunnen zijn. Maar ik heb me voorgenomen dat naast me neer te leggen want IK wil verder en heb hun excuus niet echt nodig, maar wel de behandeling :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is goed nieuws Mark,

Bij ons kennen we geen kortdurende opname's.

Alleen een detox van 7 dagen of een langdurige van minimaal een half jaar.

Ze hadden mij op de langdurige opname gezet maar heb het afgeblazen.

Ik zit met een hond en wie zorgt er ondertussen voor mijn huisje en post?

Mijn broer had wel wat voor me kunnen doen maar die zit nu in een langdurige opname

bij GGnet wegens een burn-out.

Tactus is een beetje boos op mij (zacht uitgedrukt). Dat ik de langdurige opname heb afgezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige opvang voor de hond is een pension maar dat kan ik niet betalen.

Dan is er nog de mogelijkheid om hem voor 2 euro per dag bij GGnet op te vangen.

Maar ik heb die opvang gezien en werd er geenszins blij van. De honden zaten de

hele dag in een hok en zijn voornamelijk afhankelijk van vrijwilligers die ze af en toe uit komen laten. Verder is er nog een klein stenen binnenplaatsje waar ze dan af en toe

los mogen lopen. In de weekenden zou ik hem als ik naar huis ga niet op kunnen halen

want dat moet voor 4 uur en ik zou pas om 3 uur vanaf mijn opname weg mogen voor weekendverlof. De reistijd van opname naar hond duurt minstens 3 uur met openbaar vervoer dus dat red ik nooit. Verder ken ik niemand die een hond van een ander een half jaar in huis wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook het punt. Maar aangezien mijn veelvuldige terugvallen is die opname eigenlijk wel

het beste. Maar ik sta nu droog en probeer het verder eerst nu maar weer zelf.

Alleen krijg ik van tactus verder niet veel medewerking meer. Bijvoorbeeld krijg ik mijn baclofen pas weer als ik me op laat nemen en anders niet.

Een beetje opdringerig allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu het idee dat ze expres willen dat het weer fout gaat. En dan zo ver wegzak

dat ze me gedwongen op laten nemen (is mij zelfs door mijn verwijzer wel eens

gezegd). Alleen zou het dan een detox en opname bij GGnet worden.

En dan een niet vrijwillige situatie waarbij mijn hond dan ook nog eens van me afgenomen zou worden.

Des te meer een reden om er nu vol tegen aan te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...