Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 Neenee geen echte scan. Een bodyscan is een mindfulnessoefening die zo'n drie kwartier duurt. 't Is rustgevend of erg saai ('t is maar hoe je 't noemt) en vele mensen vallen ervan in slaap.
Lenie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 oohhhh, nee heeft geen nut joh... er zit te veel in het koppie op het moment, maar daar word aan gewerkt
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 Ja daar dient die oefening dus juist voor he, dat je je concentreert op zaken als "hoe voelt mijn linker grote teen aan". Maar goed, 't was maar een tip, en zoals ik al zei: de mensen die je goeie tips kunnen geven zijn nu wellicht niet online.
Lenie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 nou bijna 2 uur...ik zeg we aan het linksom maar eens proberen.
Lenie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 ik sta daar niet voor open meis dwarslegger dat ik ben
Lenie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Geplaatst 22 februari 2013 nou Jen..ik draai me nog eens om...welterust
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden