Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Waarom haak je af uit zelfbescherming A3 als ik vragen mag triggert het forum je om te drinken? Je moet idd voor jezelf een hele sterke keuze hebben gemaakt als je je sterk kan houden bij mensen die er "lekker" op los drinken.. Knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Kunsie ik ken dat om op een bepaalde manier nog afhankelijk te zijn van ex ....op een gegeven moment moest ik de balans opmaken en de weegschaal schoot e verkeerde kant op en heb ik bepaalde zaken losgelaten waarvan ik dacht er niet zonder te kunnen ook dat is goed gekomen . Zolang de weegschaal nog maar in balans is Kuns en jij je grenzen weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Harjet Bedankt voor je goeie vragen en interesse, want zo moet ik weer eens goed nadenken over iets wat al jaren lang ingesleten is. Ik ben al 8 jaar weg bij mijn ex, maar er is niet veel veranderd in die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Kunsie misschien is het tijd om iets te veranderen dan ... A3 toen ik hier net kwam (vorige week) wilde ik hier ook niet reageren had niet echt het gevoel met mijn problems er tussen te kunnen komen. Gelukkig is dit de laatste dagen wel heel anders! Geintjes zijn leuk hoor en soms heb je er ook behoefte aan dat hoort erbij alleen als nieuweling meng je je er dan niet snel tussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 k heb wel ff wat steun nodig tot 20.00 voor de supermarkt dicht gaat pfff....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Kijk als het 20.00 is geweest dan kan het gewoon niet meer hopelijk geeft dat een stuk rust....heb al 2 glazen op bij een receptie wederom niet trots op maar nu de grens weten te bewaken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Harjet, Gewoon hier blijven tot 8 uur. Vertel eens wat je hebt gedaan vandaag wat voor receptie was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Harjet het is bijna 20.00 en heb je het weer gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Receptie van het werk (heb ik vaak wordt altijd wijn geschonken) afscheid bestuurslid kom er niet om heen niet te gaan. Vandaag gewerkt stond 5.15 op lange dag morgen gelukkig een late dienst dus kan ik uitslapen.. Willen jullie nog weten wat er op mijn bankrekening staat? :-PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 ja heel graag wil ik dat laatste weten, Dan ga ik alvast verhuisdozen zoeken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Zoek ze maar vast op Kunsie ik heb net gebeurd... (kan nu nog tot morgen haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Yepp 2 min voor 8 zou het nog kunnen redden maar doe het niet normaal gesproken had ik al lang een fles opgehaald of ik op moment blij moet zijn weet ik niet maar morgen vast wel... Ga even goede tijden kijken ...nooit gedacht dat ik dat nog zou gaan volgen.... Thxssss!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Weer terug. Kipburgers met wortels en doperwten. Heb ik in geen tijden gegeten. @ RL: ik zie nu pas dat je het zo moeilijk had. Ik hoop vurig dat je het volgehouden hebt! @ A3: goed gedaan jongen. De hele dag met drank gesjouwd en nÃet gedronken. Ik vind ook dat het langzamerhand gemakkelijker gaat. @ Lenie: kan je zelf wat doen aan je rug? Oefeningen? Eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 @ Harjet: hier blijven! Plaats! (zou ik tegen mijn hond zeggen) Ik heb gemerkt dat het veel moeilijker is als je al iets gedronken hebt. Ze zeggen hier: één is teveel en tien is te weinig!! @ Jopie: heeft het speuren op je computer nog succes gehad qua foto's? Ik hoop het zo voor je. @ Johan: succes vanavond met je toespraak. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Idd Lytse gelukkig was het 16.00 toen ik ze gedronken had en ben gebleven dus dankzij jullie kon ik niet meer bijhalen!! Ik weet mij plaats nu hoor!! Onder de tafel voorlopig :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hoera! Op naar een nieuwe droge dag. Morgenochtend ben je blij met jezelf!! Ik ga weer wat doen. Tot later. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dank je wel Gula. Vertel eens hoe jij dit doet? Wat je tegenkomt en zo? Ik meende dat ik ook had geschreven over meerdere verslavingen... Zo, weer een opdracht af, pasta gegeten vanavond, met de honden uit geweest. Een voor een doe ik ze 's avonds. De vrouw is al naar bed en ik ga niet te lang meer wachten alvorens ik ook ga slapen. Morgen weer een intensieve dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hihi Akelei, natuurlijk rennen we allemaal weg als jij inlogt en schrijft.... De kat zit op de trap naar de hond te slaan met een pootje, zo grappig. En die kleine urt maar heen en weer springen maar die kan niet traplopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Mooi Akelei, morgen maar gauw hier komen want het is me hier toch een zooi:devil: Echt niet normaal meer. Volgens mij is het wel drie weken geleden dat ik heb stofgezogen of is het gestofzuigd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Oh ja, ook interessant; ik kan niet meer inloggen op mn hotmail. Nou meen ik een mail te hebben gezien met iets over een wachtwoord maar die heb ik gedelete.... Tja....misschien is mail wel higly overrated, kan ook he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Nou Aakje, ik ga wel hoor... Hahahahahaha. Je kent mijn motto he; ergernis zegt altijd, ALTIJD, iets over mezelf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Isse leuk joh, kun je van leren van ergernis. Echt waar. Vijf dames, ja dan zou ik het kot ook kuisen. Mijn moeder is geweest met mn verjaardag, vlgs mij was dat de laatste keer stofzuigen zo ongeveer(zes weken geleden of zo). Toen ging ik zomaar ineens op vakantie en daarna te druk dus.... Schande! Driemaal schande. Schande! Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Zo, nou nog mn laatste interessante observatie van vanavond. Er zit een hondje op z'n krentje, jaja, het is een echt ventje. z'n balletjes zijn er wel af, dat staat een beetje maf. Hij wil graag een slokje water, maar ik geef hem geen snater. Anders wil hij straks naar buiten, als de vogeltjes net beginnen te fluiten. maar het is een lekker ding Ring, ding, ding. Nou, en nu jullie weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden