Lytse Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 @ Akelei: ik hoop dat het vandaag allemaal goed is gegaan. Nu maar weer verder met de klusjes. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Gelukkig dat je geen wilden met katjes hebt gezien Lytse Dan zou ik met toch een beetje zorgen gaan maken vooral om die katjes dan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Middag allen Ben ik net te laat voor Rapi? En Kunsie, hoe is met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hai Mups, Nee hoor, ik ben er nog. Hoi Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik ben ik een blije stemming Mupke, een beetje krols denk ik want het voorjaar begint te kriebelen:D En hoest met jouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hoi Rapi, Je hebt een lekkere middag/avond vrij lees ik? Lekker voor je en vooral als het zo onverwacht is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: rapilosOh, wat gek,Zal vanavond eens naar het uitgebreide weerbericht kijken dan.quote> het westen is best "lang" he? dank je Lytse...lekker met Spatzle.ik ga aan de gang...dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Vraag me af wat Spatzle is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ja kunsie, dat is extra genieten, zo onverwacht vrij. Heb wel meteen mijn bed verschoond, en ga zo een tweede was in de machine doen Vrije tijd, altijd maar weer aan nuttige dingen besteden he. Maar ook, een lekker tijdschrift lezen straks Moet ook kunnen he. Oh ja, en 6 uur journaal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 @ Kunsie http://en.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A4tzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Krols? Jemig, hoe uit zich dat? Laat ook maar, ik wil het niet weten. Ik dacht dat je ging koken Rapi. Staat er iets lekkers op het menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Geniet er lekker van hoor Rapi Nu niet teveel meer doen he? Met je tijdschrift op de bank en een beetje zappen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Oow Lenie, een soort noodles lees ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: kunsieOow Lenie, een soort noodles lees ik!quote> een soort ja..errug lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Mup, Heb alweer gegeten; witlof met parmezaanse kaas,aardappelen en een gekookt ei. Jammie, Maar goed, ga mijn was ophangen. Midden in de woonkamer helaas, zal blij zijn, als het weer naar buiten kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb het me toch een partij koud zeg, niet te filmen. De hele dag was het erg koud op de basis. Energiebesparing noemen ze dat geloof ik:o Ja me zolen, ze denken dat we dan nog harder gaan werken. O vergeet ik helemaal jullie een goeie avond te wensen (Ha...HA...HAAAAAATJOEEEEE) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Het IS gewoon koud Bol, Iedereen verlangd naar de lente geloof ik. Gezondheid trouwens (Niet ziek worden he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Nee hoor Raps ik wordt niet zo gauw ziek. O dus jij vond het ook koud? Ja ik heb mijn lijf nog steeds op de winterstand staan. Binnenkort toch maar eens veranderen;) Och we hebben een Greyhound zitten van zo'n maand of 8. Weer zo'n scheetje joh. Wat hebben windhonden toch een fijn en lief karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik geef het op hoor. Probeer al het laatste uur ong. in te loggen maar zodra ik ingelogd ben vliegt mn verbinding eruit. Fijne avond allen. Ik meld me wel weer es. Of, misschien doet ie het nu opeens weer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hoi allemaal, Rapilos ben jij vegetarisch? ik ben vandaag weer veel buiten geweest en dan kom je in een warm huis. Dan weet je nu wel hoe ik me voel hè Ik vond het toch koud vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hi AR, het in beweging blijven is het halve werk. Zodra ik een tijdje zit krijg ik het koud. Extra vest aangetrokken. @ Akelei: recht hebben is niet hetzelfde als recht krijgen. Helaas. Sterkte ermee. Ik vandaag niet zoveel te vertellen. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Nou Jopske ik zie het meer als heel bescheiden honden en niet zozeer verlegen. Ze dringen zich niet op maar proberen heel voorzichtig wat aandacht te vragen. En als je weet wat ze, juist met deze honden allemaal uithalen, dat is echt verschrikkelijk. Zijn ze niet meer functioneel en verdienen ze geen geld meer voor hun baas, worden ze opgehangen of dood geknuppeld. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,Rapilos ben jij vegetarisch?Nee Albert,Maar eet wel heel weinig vlees.Heb vroeger koeien gemolken.En de meeste koeien zijn zulke schatten.Als ik er over denk om een tartaartje te eten (gisteren) zie ik altijd weer die trouwe,grote koeienogen voor me(Ja,ja, lach maar)Ik vond het voor die beesten altijd zo stank voor dank.Mochten ze hun hele leven, alleen maar kalfjes dragen,werpen en vervolgens 9 maanden melk geven, en als ze dan niet productief genoeg waren, mochten ze naar de slager.Kon me er altijd heel moeilijk mee verenigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Prachtig lied Jopie en heel mooi gezongen door Claudia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: rapilos Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,Rapilos ben jij vegetarisch?Nee Albert,Maar eet wel heel weinig vlees.Heb vroeger koeien gemolken.En de meeste koeien zijn zulke schatten.Als ik er over denk om een tartaartje te eten (gisteren) zie ik altijd weer die trouwe,grote koeienogen voor me(Ja,ja, lach maar)Ik vond het voor die beesten altijd zo stank voor dank.Mochten ze hun hele leven, alleen maar kalfjes dragen,werpen en vervolgens 9 maanden melk geven, en als ze dan niet productief genoeg waren, mochten ze naar de slager.Kon me er altijd heel moeilijk mee verenigen.quote> oké dan snap ik em en ik begrijp het wel.Als iets nog leeft kan ik het ook niet eten, zoals met kreeft.Ik zoek geen dieren uit om te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden