Jen Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik moet toegeven dat ik niet weet waar Peer Gynt over gaat. Mijn broer zette dit vroeger wel eens op, en dan zei hij "nu komen de roodborstjes Jen, nu de herten!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goeiemorgen luitjes, En straks de jagers Jen?? Man o man, wat heb ik een keelpijn en algehele malaise. Mijn collega's lopen te buggelen en ik nu ook. Nu ja, ff op de tandjes bijten. Zondag as. ga ik voor een weekje met vakantie. Hoestsiroop, keelspray, pepermuntjes en hot coldrex vandaag voor deze dame. Ik wens m'n frummers een fijne en gezonde dag toe! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Verpest het nu niet Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Speciaal voor onze Queenie een beetje wreedheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hahaha Jen.. speciaal voor Jou nog ff ingelogd om je te bedanken! Nu vlug op mn fietsje, lekker gezonde collegas aansteken. Ai Queenie, klapjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ja waar is ons Yvonne eigenlijk? Koffie koffie. Moet ik alles zelf doen. Mopperdemopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 goede morgen frummels. de douche vrij? mooi. bezet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ja die Yvonne. Dat zet geen koffie en dat bezet de douche. 't Is hier niet meer wat het geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 En nu is de wc ook al bezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goedemorgen! Voor Hottentot gezocht naar twaalf boterhammen met hagelslag, maar niemand heeft hem nagedaan. Sorry Hottentot, dat wordt zelf smeren. Koffie gehad, halve liter water gehad (is een nieuw onderdeel van het mijn leven) en een boterham gehad. Ik heb zelfs al gesolliciteerd. Ik ben ontzettend moe en weet niet of het me lukt om naast mijn bed te blijven. Maar geen poging is geen poging. Dus bij deze een poging. En vanochtend de huisarts bellen. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goede morgen Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Dinah van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Nou ik was even weg hoor. Jen begroette de dingen, om het proper uit te drukken. Dinah, dikke proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goedemorgen luitjes. Ik ben er hoor:D Wat een gemopper Jen, Adrie heeft gelijk, in die tijd had je net zo goed even koffie en thee kunnen zetten en het ontbijt klaar kunnen maken, je hebt tenslotte zelf van vandaag een weekenddag gemaakt, hahaha. Maar goed, ik heb heerlijk/schandalig* uitgeslapen. Avonddienst vandaag, dus kans om echt lui te worden krijg ik niet. Ik heb inmiddels een gigapot koffie en idem dito pot thee gezet en ga nu eerst een bakje tappen. * doorhalen wat niet van toepassing is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Overigens voor Dinah de beste wensen voor een nieuw, gelukkig en gezond levensjaar meid. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Na die dode konijntjes moet ik altijd bekomen, dat kost veel tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Trouwens Jen, ik hield de douche niet bezet hoor, ben daar altijd binnen een kwartiertje weer uit, ik weet niet waar jij je nu ophoudt, maar het lijkt er op dat dat je je opgesloten hebt ergens...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 praat je over de duvel, trap je op zijn staart, hahaha... Ook goedemorgen Jen :$ Ik was trouwens nog niet aan de muziek toegekomen, vind de stilte s'morgens altijd zo heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hm, ik hou wel van een streepje klassiek. Maar da's voor queenie dan weer te vredig. En voor jou te lawaaierig. 't Is me wat zeg. Gezien ik vandaag voor niemand goed kan doen, steek ik een sigaret op en kruip mopperend in m'n zetel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hahaha... Jen toch. Niet mopperend in je zetel zakken. Peuk uitmaken en in beweging komen meis. Ga lekker een eind lopen, das goed voor je. Miranda ook een goede morgen ... Mensen ik ga de douche bezet houden voor een kwartier:P En dan duik ik met de hond het bos even in... en daarna kan ik de grote bozemensenwereld wel weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goeie morgen mensen. Hey Hannah ik heb je een tijdje gemist. Alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Dinah gefeliciteerd meid. Dat klinkt niet zo goed Hannah. Voel je je weer zo somber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Begrijp ik Hannah. Ik hoop wel dat je toch iemand hebt waar je wat aan kwijt kan joh. En stem kwijt? door spanningen of een flinke verkoudheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse miranda Harjet Goedemorgen allemaal, Dinah ik ken je nog wel niet maar ook van mij van harte gefeliciteerd hoor! Ik heb even getwijfeld om mij op het dagpact te zetten maar de ervaring leert twijfel gaat snel over naar "doen" bij mij dus gelijk maar de kop indrukken ik wil weer een . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Mag je blij zijn dat je niets aan je handen mankeert Hannah. Dan zou het er uit zien voor je;) Sterkte met alles. Mensen ik ga weer werken zo. Zie jullie vanavond weer hé? Maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden