Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hi Spud! Ik heb momenteel precies hetzelfde! Babbel maar een eind weg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hoi Spud. En weltrusten Nancy. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hahaha Spud! Arme kat! Wel zo netjes dat je onder de kap gaat staan, anders kucht dat arme beestje straks zo erg dat áls je eenmaal wilt slapen, je wakker blijft van het geblaf (van je kat ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Ik wil babbelen over alle mooie dingen die me overkomen momenteel. Het gaat met ups en downs, maar ik ben nu echt volledig gelukkig (en nuchter ) Ik zit dan wel met een icepack op mijn knie, maar ik heb geen pijn en zoooooo lekker gesport vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Verstandige keuze voor onder de dampkap Spud! Zou ik ook doen! Ach ja, ik ben 3 keer geopereerd aan mijn knie, de laatste was 7 jan. Dus ik ijs mijn beentje maar braaf, just to make sure! Maar het sporten (en dan bedoel ik: zwemmen, racefietsen, hardlopen, crosstraining, core stability en mijn fysio-martelingen) doen me zo goed! Ben jij ook zo overactief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Haha, zo is het! Ik heb vorig jaar met skiën een ongeluk gehad. Afgescheurde kruisband, die is vervangen. Verder kraakbeenletsel en een breuk in mijn fibula. Omdat mijn been been niet goed wilde strekken en ik pijn bleef houden ben ik pas geleden voor de derde keer geopereerd. Ik zat ook bij de verkeerde fysio, die er alleen maar op ging duwen (echt, ik heb hem voor alles uitgescholden). Nu heb ik een fysio die me twee keer per week anderhalf uur flink laat zweten en me de juiste oefeningen geeft. Wat ik, als sportfreak, helemaal niet erg vind. Ben jij ook zo dol op sport? (Moet je wel echt stoppen met roken, gheheh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Mijn reactie was dus voor Spud, haha! Hoi Truitje! Hoi Agnieta! Core stability is het intens trainen van buik en rug (romp dus), dat helpt bij elke andere sport, ik doe het elke dag een half uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Heeee Truitje Hoe ist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 *Bloos* Agnieta! Ik ben niet bijgelezen en heb ook niet de moeite gedaan dat te doen *wederombloos* Ik was ook vrij laat terug van baantraining... voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dat was een kort Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Ik hoop dat Truitje okay is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Het enige wat ze postte was haar eigen naam. Vreeeeeeeemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 misschien even voorstellen weer ze was een poosje weg:D hoi Trui! en welterusten frummers slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dag allemaal, Ik kom me even droog afmelden. Vanmiddag naar de kleinkinderen en vanavond op verjaardagsbezoek bij de echte grootouders. Lange dag voor mijn doen. Morgen lees ik wel even terug. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 trusten Jane, slaap lekker Lytse ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weet ik Agnieta! Ik ken je alleen nog niet zo goed... Idd Jootje, Truitje leek me wat in de war! Hummmm... Mss morgen meer nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten Lytse. Wens je een rustige nacht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Truste Jane en Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dat zal ook wel, maar het kwam op mij over als een hulpvraag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Lieve mensen, mijn energie raakt op. Slaap lekker allemaal, enne Spud, ik hoop dat je mijn berichtjes nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dat is waar Agnieta... Het was gewoon vaag, daarom maak ik me zorgen. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten Liesje. Rust maar lekker uit van al dat sporten. Ik word al moe om er alleen maar aan te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: AgnietaMisschien was dat het niet? RL.Realistisch blijven he, wat stond er nu eenmaal te lezen?Niks, dacht ik.quote> Ze zei alleen: Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden