lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: gulaMarika, laat je niet door Haddock weerhoudendie komt om in zijn eigen gal blijkbaarMisschien een voorbeeld van iemand die je niet wilt vertrouwen?Sommige mensen die hier schrijven zijn niet zo nobel weet je,maken niet waar wat ze pretenderen te zijn.Ik ben een aantal zaken kwijt die met een simpele postzegel op te lossen zijn,zoals mijn meest favoriete cd van Ross Daly, mijn tekenstift,cd van Touré Kounda. Klinkt onbenullig misschien, maar ik vertrouw niemand meer.Een harde les.Denk aan jezelf vrouw, handel nu. Of morgen, maandag ja. Zet iets in gang, maak contact met hulpverlening. Blijven schrijven kan ook. Soms moet je filteren maar dat leer je wel. Je las voor mij als iemand die erg hard voor zichzelf is,kun je dat omdraaien in iemand die voor zichzelf gaat zorgen?quote> Gula, schaam je je nietMarika opstoken om je eigen gelijk te halen?Kun je nu echt de problemen van Marika niet scheidenvan wat jij met Jopie hebt gehaden waar jij heel wantrouwig uit bent gekomen?Ik mag niets oprakelen, maar je doet het zelf keer op keerheel sneaky door geen namen te noemenmaar je stort steeds een hele put gal over ons forum.Je hebt vanavond al een paar keer toegezegd weg te gaan hiermaar kan duidelijk niet wegkomen,weet je nog dat je vorige week Jopie beschuldigde van forumverslaving?en niet alleen haar.Ik stop met meedoen aan deze forumvervuilingmaar vind het in en intriest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Marika, sterkte meis, en welterusten frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) http://nl.wikipedia.org/wiki/Flaming Trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Wat zich tussen deze of gene ooit wel of niet heeft afgespeeld weet ik nix van en interesseert me ook niet Riekt alles weer als ouderwets naar eigenbelang Go ahead Not my cup of tea Zo zie ik dingen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Maakt ook niet uit Daar gaat het nu niet om Wond me even op is al weg Die dag komt Marika en anders vindt je wel een ander weggetje Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Lekker doorgaan, Jane. Laat ze maar zeuren. De afwachtende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ga nu eens in die boom zitten of tussen het riet Mens erger u niet Want we zijn de boom die alles ziet Wel opletten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Juust Ik ken Gula niet Maar lees haar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Voordat ik ga slapen Ik heb 0,0 bericht in mijn "persoonlijke" postbak Dat wil ik graag zo houden Tenzij ik aangeef dat ik iemand concreet ergens mee kan helpen en gegevens niet openbaar moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ach en anderzijds kan ik daarin ook gewoon duidelijk zijn En onderscheid maken Komt allemaal wel goed! En anders maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dan zal bazurk wel goed zijn... Ik voeg zweten toe. Soothe, nachtwacht? Laat 's wat horen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 hallo...even welterusten zeggen: Welterusten, slaap lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Trust. Lenie Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 jij kent Gula wel Marjo. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 3x ...overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Wat weet jij daar nu weer van Ik ken niemand, alleen mezelf Dus zal ik Gula, of who ever ook vast wel ergens kennen Boeien! Ik ben niet in een knock knock who's on my door mood Straks word ik nog boos ook Trouwens dat wordt ook wel weer eens tijd Muziek al harder Gaat er al uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 oh sorry...meen het niet beroerd.. ging er van uit dat jij het wel wist. toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Lukt toch niet Moet ik mono boos worden Die ene loudspeaker doet het niet Ik heb me er niet in verdiept Kom soms binnenvallen En zie en reageer op wat ik zie No big deal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Marjo, Ă©Ă©n regel uitleg in je pb-box. Verwarrende avond op het forum, leuk en toch niet! Marika sterkte meis. Kleine stapjes. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Trouwens niets persoonlijks hoor Lenie, mijn antwoord Bikke chaos in da head Lost vanzelf wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Goedenavond! Het draadje ging mij te snel vanavond. Kon het niet bijhouden en heb niet alles goed gelezen. Ik ga met mijn boek in bed en meld mij bij deze droog af. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ja Madeleine Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden