Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Mensen, ik ga de joligheid verlaten. 't was leuk! Welterusten allen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Heeeeeeeeeee Rickert, blij dat ik je vertrouwde gezicht weer zie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Marika, sta je wel ingeschreven voor een huurwoning? Dat zou alvast een begin zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: gula Originally posted by: haddock Originally posted by: gulaZoek de meute niet op, dan.Ga lekker alleen jezelf zitten zijn.De hondenmanquote> Ga eens van mijn schouder af manzoek een andere pispaalEn verlies je masker nietquote> Op jouw schouder zit nog geen parkiet.Want die weet het eerder wel dan niet.quote> heel fijn maar weer ouwe pisserttijd voor ontie in bossie of zo?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Truste Rickert en Dune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: gula Originally posted by: haddock Originally posted by: gulaZoek de meute niet op, dan.Ga lekker alleen jezelf zitten zijn.De hondenmanquote> Ga eens van mijn schouder af manzoek een andere pispaalEn verlies je masker nietquote> Op jouw schouder zit nog geen parkiet.Want die weet het eerder wel dan niet.quote> heel fijn maar weer ouwe pisserttijd voor ontie in bossie of zo?quote> quote>Moet eerlijk bekennen dat ik om jouw stukje ook moest lachen Gula! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: marjoWel, tot voor kortsloeg ik nog de ramen inDat leek me een goed ideeTotdat ik de rekening kreegquote> Hahaha, geweldig, het leven in kort bestek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: kunsie Originally posted by: gula Originally posted by: haddock Originally posted by: gulaZoek de meute niet op, dan.Ga lekker alleen jezelf zitten zijn.De hondenmanquote> Ga eens van mijn schouder af manzoek een andere pispaalEn verlies je masker nietquote> Op jouw schouder zit nog geen parkiet.Want die weet het eerder wel dan niet.quote> heel fijn maar weer ouwe pisserttijd voor ontie in bossie of zo?quote> quote> Moet eerlijk bekennen dat ik om jouw stukje ook moest lachen Gula!De laatste 3 regels bedoel ik danquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Marika Originally posted by: gulaWeggaan trouwens waarheen, als je niemand hebt?Een werkelijk probleem Marika, ik ken het. Misschien kun je naar een vrouwenhuis in de regio,in zekere mate is hier sprake van mishandeling volgens mij. quote> Hij slaat me niet.quote> Er wordt psychische mishandeling bedoeld, net zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Sorry mensen ben wat ant rommelen met quoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik jullie verlaten voor een dutje vrolijke frummels! Goeienacht en wees braaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 trusten RL en Gunn en alle anderen, lekker slapen voor straks Ik ga ook een tijdje tot rust komen nu, zit helemaal vol adrenaline van het lachen! Bedankt voor een gezellig avondje en tot morgen ! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Binnen psycische terreur het hoofd koel houden Je hebt al vele adviezen Nu, korte termijn Waar je later mee verder kan En idd het is morgen maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Kunsie, het voorgegnomde huwelijk met de hotshebbende is afgelast, vanwege grote pauselijke objecten. De tussenpaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: MarikaMupke hoe moet ik ingeschreven staan voor een huurwoning zonder dat hij het weet?quote> Dat is heel eenvoudig. Je hebt toch zijn toestemming niet nodig? Je kunt zelfs aangeven dat je hun post niet op je huisadres wilt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Leuke avonddraad:D Ik was bij W. anders had ik me zeker aangesloten. Nu is het bedtijd truste allen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Nou, doeoeg, welwillenden. De rest laat ik hun ter zake wensen. Zeker de weer het licht geziende hebbenden. De duistere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ingeschreven staan heeft ze nu niet zoveel aan Ik was laatst in een nivon huis dat is echt niet duur Maar geen rooie rotcent Ik denk dat ik gewoon was gaan lopen en bij een boer met caravan aan zou kloppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Marike, je kunt een afspraak maken met de woningbouwvereniging. inschrijven kan via internet. Daar kun je vragen wat je moet doen om een urgentieverklaring te verkrijgen. Zij zijn wel wat gewend en er zijn vaak noodwoningen. In ouderenkomplexen is veel leegstand gek genoeg, en daar worden mensen met urgentie ingezet, maar ook mensen met een indicatie voor beschermd wonen. Er is echt wel iets te vinden, zeker in drenthe lijkt me zo. Succes meis, en wat we al eerder schreven stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Whimps, Doves, Trolls, let it all hang out. De hetzekernietvertrouwende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Zo, ik heb mn badmuts weer opgezocht. Was wel ff leuk, zo'n verkleedfeestje. Slaap lekkel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 B.F.N. Slaap wel, slapers. Ik ga ook, veels te laat. Mogen de ongoddelijken gewoon vallen. Geen rust voor de aanmatigenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 slaap lekkel Mupseflups:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Touré Kunda! Jeetje, die heb ik lang niet gehoord Daar had ik een elpee van Volgens mij heeft Had nog wel ergens een buitenhuisje in Drenthe Strijk eens over je hart zgn ruige zeebonk Klinkt goed Jopie! Fijn! Marika, je leest het Doe er wat mee Dat gun ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Zuigend Iemand kan de kracht uit je zuigen Of je kan de kracht uit je laten zuigen Maar dat kan dus niet Daar lijkt het op Kracht onderbedolven Maar het zit er nog Herkrijgen Pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden