haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: jane4iemand nog wat lekkelsuit de toko?quote> Hoe het ook komt, we eten hier geen teckels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Rickert * SchriK* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: RickertHeb me ook verkleed... Ben BA Baracus van the A-Team! Jammer dat ik die pyjama van vroeger niet meer heb... Nu studio voeltbal! 010 het gewonne vandaag...quote> ouwe Feyenoorder dus die Rickertquote> Niet oud hoor... maar betrap mezelf er wel op dat ik het errug leuk vind als die club wint;) Heb ik al langer last van hoor maar toegeven doe ik lekker niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: gulagelukkig is de paus afgetreden,helaas weer een vervanger...groepsgedrag zal nooit veranderenmacht aan de meuteen de volgelingendie bevestiging zoekenvoor wat ze alleen niet durven zijnquote> Zoek de meute niet op, dan.Ga lekker alleen jezelf zitten zijn.De hondenman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Kuns, wazzup?? toch niets ergs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Zo, ik heb m'n Clone kostuum van zolder gehaald. Want Clone ben je altijd en oovral! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: haddock Originally posted by: gulagelukkig is de paus afgetreden,helaas weer een vervanger...groepsgedrag zal nooit veranderenmacht aan de meuteen de volgelingendie bevestiging zoekenvoor wat ze alleen niet durven zijnquote> Zoek de meute niet op, dan.Ga lekker alleen jezelf zitten zijn.De hondenmanquote> mijn idee Heddok, je hoeft je niet bij een meute aan te sluiten als je dat zelf niet wil..je niet storen aan anderen die dat wel verkiezen.. je hebt namelijk zelf de keuze.verder dus ook niet nodig om er op af te geven, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: GunnEen houtkachel? Neen Haddock, die heb ik niet. Er zal vast een onderliggende significantie in zitten. Dus, vertel!quote> 2 Bladzijden Gogol en ik wil zelf in slaap op zo'n stenen kachel, je leest het keer op keer.Het waren andere tijden.De gietijzerenspeksteenliefhebber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 hahahaha Gunn!! goed dat je meedoet, en die neus, staat je geweldig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Dune@Kuns, wazzup?? toch niets ergs?quote> Nee Dune, maak je geen zorgen, maar ik trek me soms terug als er aangevallen word vanuit de flanken. Ben nogal een lafaard.Zelfs Gunn heb ik niet eerder in zo'n grappige bui gezien! Dat doet me ontzettend goed, meen ik echt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Johan W En van je heeeela heela heela hooooooo lalaaa! Heeeeela heela heela hoooooo lala! Wat leuk dit zeg! Er gaat echt een wereld voor me open. Tararaboembijee! De dikke dominee die heb z'n gat verbrand al aan de kachelrand. Hihihi.quote> ik heb wel wat teweeg gebracht he Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 lalalaboemsinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: rosa45Dit is zelfs nog erger dan gisteren!Wie zou hier nog in deze sfeer om hulp durven te vragen?Ik zeker niet.quote> Tsjah, maar om daarom nu alles sec te moeten houden!Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenKunsie je hebt vergeten mijn slaapliedje te zingen.quote> Ik kom vanacht wel ff langs:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hahahaha Gunn. Ik heb T.R. allang binnen hoor. Zit al op de helft. Is niet de ouwe T.R. Dit is veel meer een shooter dan een puzzel-actiegame. Jammer. Minder sfeer en ik mis ook het echte melodietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: Dune@Kuns, wazzup?? toch niets ergs?quote> Nee Dune, maak je geen zorgen, maar ik trek me soms terug als er aangevallen word vanuit de flanken. Ben nogal een lafaard.Zelfs Gunn heb ik niet eerder in zo'n grappige bui gezien! Dat doet me ontzettend goed, meen ik echt:)quote> ik heb het niet gemerkt Kuns!moet ff teruglezen.. welke tijd was het?ik vind ook dat de sfeer goed is... en Gunn in een clownspak is toch geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 :moon:Er hang een kar aan m'n sn... uhm, snijboon! Jaah Jaah, een kar aan m'n... En zo een heel program. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: GunnZo, ik heb m'n Clone kostuum van zolder gehaald. Want Clone ben je altijd en oovral!quote> En anders maar niet!De onbevlekte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: gula Originally posted by: haddock Originally posted by: gulaquote> Ga eens van mijn schouder af manzoek een andere pispaalEn verlies je masker nietquote> heb jij een masker op Heddok?doe je ook mee aan de verkleedpartij? nou dat had je dan wel even mogen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenKunsie zing je er morgen dan twee?quote> ut ken te gek ook hé Hotseflots;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Marika in elk geval geen impulsbeslissing nu. Als je voelt dat je weg wilt/moet dan is het goed dat voor te breiden. En te bespreken op een neutraal moment. Stap voor stap idd. stapje voor stapje dus houd het klein het besluit is al groot genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Het is grappig om jezelf eens van een afstand te zien Stiekum vanachter een boom Of vanuit de top er bovenop De hele meute overzien Door het riet vanuit de sloot Wat is dit voor idioot Of gewoon erdoorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik vind dit sfeertje, zeker na toch een paar dagen spanningen, heel fijn. Mogen we a.u.b. even wat ontspanning hebben. Niets mis mee. Ik voel me tenminste een stuk prettiger dan de afgelopen dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dune het ging om het bericht van Rosa. En Marika ik zou je graag antwoord willen en kunnen geven, maar dat zal niet het antwoord zijn wat je graag wilt horen. En dat het erger wordt als je niet drinkt lijkt me onwaarschijlijk. Je zit gewoon niet lekker in je velletje. Dat zou kunnen komen door omstandigheden die je niet onder controle hebt. Je schrijft zelf al dat je een partner hebt die jouw niet erg steunt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Marika, Dat is nogal lastig wat je daar beschrijft... je partner is in elk geval niet goed voor jou, en respecteert je wens ADB te zijn kennelijk niet... het is al lastig genoeg niet te drinken, maar om er op dergelijke manier mee geconfronteerd te worden is wel heel erg... je zal stappen moeten ondernemen om voor jezelf te kiezen, en alleen jij kan dat! sterkte meis , en drinken is nooit een oplossing voor je problemen, integendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden