Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Originally posted by: Johan WHoi Jen. Rustig aan madam. Hier iets wat je wellicht grappig vindt (ik wel): Standplaats Den Haag.quote> Hilarisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Zo, 'k heb een 'urgent' mail van mijn vrijwilligerswerk dat ik ook al verwaarloosd heb. Zucht. Maar eens iets proberen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ben weer terug van de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Mooi Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 goedenavond. Er is veel rumoer in mijn hoofd en ik ben in strijd met mijn ega. Best vermoeiend allemaal, hoe gaat t jullie? @Jopie: mooie ervaring, Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Hier gaat het wel aardig Irunalone voor jou even wat lastiger begrijp ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Mooi Jopie te lezen hoe een mens veranderen kan na een verandering! Vanmiddag voor het eerst eens naar de Primarkt geweest.... pffff ik zou wel tassen vol mee kunnen nemen haha lkkr goedkoop en leuk!! Nog een paar laarsjes en ben weer helemaal madam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Lenieik ben nog stees vrolijk.. #logt uit#quote> Lenie ben jij nu zo'n beetje heel erg aan het jokken?Nee even zonder flauwe kul, gaat het met je? Als iemand zo'n berichtje plaatst dan brengt mij dat in twijfel.quote> het gaat goed...'k heb niet gejokt.ik kreeg ( zoals vaak) geen sjoege..dan log ik uitsimpel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Lenie ik zie je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Originally posted by: jopiegoedenavond allenweer terug van werkenen dat was fijn, zeker zo vol in de zon.Ik moest invoegen op de A10dat is nogal prutsen met een grote buszoveel snelheid kan je niet maken.een vrachtwagen op de rijbaan maakte ruimte,ging naar de linker-rijbaan,zodat ik erop kon.hij haalt mij inen ik knipper kort met mijn lichten om te bedankenhij gaat terug naar de rechterbaan, vóór mijen dankt mij weer met zijn knipperlichten:één keer links, één keer rechts. Dat was drie keer achter elkaar gevenzonder dat er één keer ge-eist werdonbenullig?misschien. Voor mij niet. dat is wat voor mij het verkeer isen ik ben blij dat ik daar een groot deel van mijn dag in mag besteden:het continu 'geven', zonder dat je eist, wederzijds.Ik vind dat mooi en echt een kenmerk van het verkeer.quote> Jops.. zo hoort het in de grote auto wereld.netjes hoor...( ik rij vaak mee met m'n broer op de vrachtwagen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Zo de fiscale attesten kunnen weer verstuurd worden. En ik met 'n gerust hart voor tv hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Johan, mensen zijn vriendelijker voor me als ik nÃet down ben. Dan glimlach ik meer. Als ik down ben, zie ik er niet uit als een mens dat hulp nodig heeft, maar als een zurig mens dat op heel de wereld boos is. Met ouder worden en denkrimpels erbij verbetert dat er niet op :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Lenie ik kon niet eerder reageren want ik was onder de douche. Zo nu verder met downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 lees de link Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 nou daaaaggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 truste Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 dank, joop, dat gaat wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Fijn om te horen dat je een leuke avond gehad hebt Wijfie, drukker in de weekenden ivm optredens bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Waar heb je je op uitgeleefd Wijffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 @Jopie. Rijden en laten rijden;) Ik kan er ook van genieten al rijd ik dan in een auto... Knipperlichten even links en rechts, toch een waardering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 das mooi wijffie, tevreden je bedje in, straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 lekker slapen, Johan. morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik ga ook mijn bedje opzoeken, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Truste Johan:lips: Truste Irunalone:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik ga dan ook maar truste allen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden