Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: JenBezopen hechtingen laten inbrengen heeft zo wel zijn voordelen: geen centje pijn.quote> maar als ze er weer uit moeten weet je niet waar ze zittenquote> Hahaha, gelukkig zaten ze bij mij prominent aan mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Kunsie ik dronk alleen thuis en alleen, maar ook daar kun je je behoorlijk bezeren hoor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 goed hoor Ietje truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: JenEn: als ik niet werk ga ik alleen naar de dokter voor mijn pilvoorschrift om de zes maanden. Als je werkt moet je voor een onnozele buikgriep he.quote> Van wie moet dat?quote> Briefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ach ik werk nog steeds op oproepbasis, en als ze willen zit ik overmorgen zonder werk. Dus dat ze aangeven dat er de komende weken wat minder werk is, en dat had ik zelf ook al in de gaten, geeft mij genoeg zekerheid nu. En die vrije tijd kan ik eigenlijk best gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoKunsie ik dronk alleen thuis en alleen, maar ook daar kun je je behoorlijk bezeren hoor:$quote> Een van mijn ex-collega's in de ontwenningskliniek is overleden na een val van de trap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik was tig jaren niet ziek geweest... Toen ik stopte met drinken kwam ik erachter dat ik echt zoveel mankeerde Sjonge dat ik daar altijd en overal mee door ben gelopen..eigenlijk niet zo vreemd dat ik moest drinken en ook niet kon stoppen Ik zei ook nooit wat..klaagde nooit Zelfs onder operatie dat de ruggeprik niet goed ging en bijna niet meer kon ademen zie ik niks Mijn geluk dat de anesthesist goed oplette... Toch hoor ik van meer mensen dat ze niks zeggen en later d puin moeten opruimen Nu zeg ik wel wat ...ben puin aan het opruimen ...en het word me kwalijk genomen dat ik te vaak ziek ben Ach eigenlijk maakt het me niet veel meer uit wat men zegt Ik heb voor mezelf gekozen...en ga ervoor Zo en nu moet ik echt slapen 3.30 gaat de wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoKunsie ik dronk alleen thuis en alleen, maar ook daar kun je je behoorlijk bezeren hoor:$quote> Ja kweet het Albert. Tenen stoten tot ze gekneusd zijn, duim tussen de deur met als gevolg heel lang een blauwe nagel............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: JenBriefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt.quote> Bestaat dat nog? Ik hoef dat niet. Daar zitten de huisartsen toch ook niet op te wachten, patiënten met buikgriepjes die een briefje komen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Truste Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En wij maar denken dat Huttula allang in dromenland was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Goeienavond! http://youtu.be/NV4xhsYvU2g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Huttula:present: slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ha die Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: JenBriefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt.quote> Bestaat dat nog? Ik hoef dat niet. Daar zitten de huisartsen toch ook niet op te wachten, patiënten met buikgriepjes die een briefje komen halenquote> Tja, anders kan je toch zomaar wegblijven. Vanwaar deze aanval? Misschien had de dokteres liever een ernstiger geval op haar stoel gehad, maar daar kan ik niks aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Huttula is Heintje vanavond. Hoi Marjo Ik ga mn bed opzoeken. Was even gezellig kletsen zo. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Hoi Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 moest het lampje nog uitdoen En ben vaak te fit om te slapen...ik drink niet meer....das ook wennen dat fit wezen Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 hoi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Mup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Mupke, slaap lekker Ik ga ook afsluiten en nog ff breien en tv kijken. Welterusten allemaal voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Kunsie, koesteren dat engeltje. Ik ga slapen. En iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Kunsie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: JenTja, anders kan je toch zomaar wegblijven. Vanwaar deze aanval? Misschien had de dokteres liever een ernstiger geval op haar stoel gehad, maar daar kan ik niks aan doen.quote> Is geen aanval Jen, zeker niet!Vroeger hadden we dat hier ook maar huisartsen zijn er toch niet om ziekbriefjes uit te schrijven voor betrekkelijk onschuldige zaken? Volgens mij is het hier afgescaft om die reden.Ik snap wel dat wanneer je werkgever dit wil je geen keus hebt. Sorry als ik onduidelijk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden