Spring naar bijdragen

Woensdag 6 Maart 2013


Lenie

Aanbevolen berichten

Originally posted by: AlbertRemmo
Originally posted by: Jen
Bezopen hechtingen laten inbrengen heeft zo wel zijn voordelen: geen centje pijn.quote>






maar als ze er weer uit moeten weet je niet waar ze zittenquote>


Hahaha, gelukkig zaten ze bij mij prominent aan mijn ogen :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Jen
En: als ik niet werk ga ik alleen naar de dokter voor mijn pilvoorschrift om de zes maanden. Als je werkt moet je voor een onnozele buikgriep he.quote>


Van wie moet dat?quote>


Briefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ik werk nog steeds op oproepbasis, en als ze willen zit ik overmorgen

zonder werk.

Dus dat ze aangeven dat er de komende weken wat minder werk is, en dat

had ik zelf ook al in de gaten, geeft mij genoeg zekerheid nu.

En die vrije tijd kan ik eigenlijk best gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Kunsie ik dronk alleen thuis en alleen, maar ook daar kun je je behoorlijk bezeren hoor:$quote>


Een van mijn ex-collega's in de ontwenningskliniek is overleden na een val van de trap.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was tig jaren niet ziek geweest...

Toen ik stopte met drinken kwam ik erachter dat ik echt zoveel mankeerde

Sjonge dat ik daar altijd en overal mee door ben gelopen..eigenlijk niet zo vreemd dat ik moest drinken en ook niet kon stoppen

Ik zei ook nooit wat..klaagde nooit

Zelfs onder operatie dat de ruggeprik niet goed ging en bijna niet meer kon ademen zie ik niks

Mijn geluk dat de anesthesist goed oplette...

Toch hoor ik van meer mensen dat ze niks zeggen en later d puin moeten opruimen

Nu zeg ik wel wat ...ben puin aan het opruimen ...en het word me kwalijk genomen dat ik te vaak ziek ben

Ach eigenlijk maakt het me niet veel meer uit wat men zegt

Ik heb voor mezelf gekozen...en ga ervoor

Zo en nu moet ik echt slapen 3.30 gaat de wekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Kunsie ik dronk alleen thuis en alleen, maar ook daar kun je je behoorlijk bezeren hoor:$quote>


Ja kweet het Albert. Tenen stoten tot ze gekneusd zijn, duim tussen de deur met als gevolg heel lang een blauwe nagel...............
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen


Briefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt.quote>


Bestaat dat nog? Ik hoef dat niet. Daar zitten de huisartsen toch ook niet op te wachten, patiënten met buikgriepjes die een briefje komen halen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Jen


Briefje omdat je niet kan werken he. Als ik werkloos was, dan had ik rustig uitgeziekt.quote>


Bestaat dat nog? Ik hoef dat niet. Daar zitten de huisartsen toch ook niet op te wachten, patiënten met buikgriepjes die een briefje komen halenquote>


Tja, anders kan je toch zomaar wegblijven. Vanwaar deze aanval? Misschien had de dokteres liever een ernstiger geval op haar stoel gehad, maar daar kan ik niks aan doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen


Tja, anders kan je toch zomaar wegblijven. Vanwaar deze aanval? Misschien had de dokteres liever een ernstiger geval op haar stoel gehad, maar daar kan ik niks aan doen.quote>

Is geen aanval Jen, zeker niet!
Vroeger hadden we dat hier ook maar huisartsen zijn er toch niet om ziekbriefjes uit te schrijven voor betrekkelijk onschuldige zaken? Volgens mij is het hier afgescaft om die reden.
Ik snap wel dat wanneer je werkgever dit wil je geen keus hebt. Sorry als ik onduidelijk was. :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...