kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: Dylan@Kunsie: Ja ik. Sterker nog, heb het onthouden en vanmiddag naar gezocht bij de Lidl. Niet gevonden helaas.quote> Bij de worstenafdeling:D en de augurken en andere zure dingen en vis in blik enzo.Maar ik had het ook nooit eerder gezien tot ik het eergister zag.Misschien net nieuw en hebben alle winkels het nog niet.Blijven zoeken en anders vraag ff aan iemand. Tis de moeite waard:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: kunsieNog 1 x over eten dan: heeft iemand gister mijn bericht gelezen over de hotdog-pakketten bij de ldil?Die zijn goddelijk:Pquote> Ja Kuns dat had ik nog gelezen4 broodjes, 4 worsten en 4 zakjes mosterdsaus geloof ik voor 2.99? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefOp bier hoefde je tenminste niet te kauwen ;-(quote> Dan kun je van nu af aan beter blijven kauwen Chris;)Jeetje Jopie dan ben je ook lang bezig met eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Goed geheugen AR:D Alles had je goed, maar kost geloof ik € 2,89 In ieder geval nog geen € 3,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Wel vervelend Jop, sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Daarom deed ik 2.99 is ook nog net geen 3 Euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hier ook net gegeten, maar heel anders. Soto met sperziebonen en gekookt ei. Geen rijst, vanwege dr. Frank. Gewoon hoeveelheid sperziebonen verdubbelen. Manlief gebakken uitjes (die mag ik niet hebben). AR, zolang je niet aankomt en zoveel werkt lijkt me niet zoveel aan de hand, als je ook maar dagen genoeg groenten e.d. eet. Ik ga naar een film kijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik krijg bijna weer trek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Zo zaten we effe op de typstoel? ipv de praatstoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Tot later Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: irunaloneik krijg bijna weer trek....quote> Wat let je Ira? Je doet toch niet meer mee met de kilokiller:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik switch even naar de "ik-breng-mijn-zoon-even-naar-zijn-bed"-stoel Fijne avond, mss tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 nee, kuns en sindsdien is er al 2 bijgekomen!! wil nu ook niet gaan overdrijven!! Ha,ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik ga film kijken op RTL 8. Heeft 4 sterren dus hoop dat het wat is. Fijne avond allemaal Ja dat gaat wel hard Ira;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: irunaloneik krijg bijna weer trek....quote> Ik ga straks ook nog wel wat eten hoor, zullen we samen eten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Fijne avond Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Fijne avond Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Weet je wat nog erger is? Ik heb bijna mijn 2 liter thee op. Dus moet zo nog nieuwe maken en als jullie dan denken dat ik de hele nacht er uit moet? no way hoor. in slaap vallen en doorslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Twee seconden weg en alweer een blz of tien derbij.... en t ergste is dat ik dan in de war raak en niet meer kan volgen. Zou ik oud aan t worden zijn?? Dacht zelfs ook al dat Joops al lang naar die tandarts met de borsten in de nek was geweest (even terzijde maar dat zou ik nog leuker vinden dan zo n tandarts die met inderdaad schurende , rare geluid makenden jassen, instrumenten, in mijn rug staat te drukken). Naar de kapper ook al..... Enne Jopie ik zou die mond maar open houden, in dat geval dan.... Ik heb ze hier al gevoerd maar zou zelf ook nog wat moeten eten nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 AR tuurlijk lust ze frikandellen, die lust toch iedereen, met veul mayo, ketchup en ui en dan minstens twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Aha Chris frikandel speciaal dus en ja minstens 2;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 sorry lytse, recept niet zo'n goed idee op adb-forum heb nog wel een recept van een overheerlijke spinazie-komkommer-bleekselderijshake Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hoi allemaal, Wat een drukte vanavond op het forum. Jammer genoeg nu even geen tijd om alles te lezen. Ik kom me alvast even afmelden voor de DAGPACT. Vandaag tot nu toe goed gegaan! Veel water, thee, cappucino gedronken, maar geen alcohol. Zometeen nog overleg met accountant. Dus daar moet ik ook helder bij blijven en daarna weer lekker slapen. Gaat vandaag dus helemaal goed komen! Fijne avond voor jullie allemaal en tot morgen! Suzie PS. @Chrisjelief en AR : Natuurlijk lust ik ook frikandellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Fijne avond Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hé Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden