Spring naar bijdragen

Donderdag 7 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kunsie


Lenie, ik heb gekeken op de site. Het ging mij niet om dat kleine hondje maar om die wat grotere witte, Jolie genaamd.
Ik heb het er met ex over gehad, maar die heeft geen zin meer in een hondje en ik
kan het alleen niet aan. Want als ik op fietsvakantie wil moet ik het hondje wel bij een vertrouwd adres kunnen brengen. Ex is bijna 70 jaar en wil niet meer.
Gelukkig was Jolie gereserveerd en krijgt hoop ik een goed baasje binnenkort.:)quote>


Kan je hem nie meenemen? (die hond natuurlijk, niet je ex ;))
Als ie dat gewent is om met zo n ding naast de fiets te lopen???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ex mag zeker niet mee:D

Dat kan ik zo'n beest niet aandoen. 60 tot 70 km per dag naast de fiets.......

Ik heb vorig jaar een man ontmoet op fiets vakantie, ook met een hond en een kar

achter zijn fiets. Meeeeeen wat een ellende. Ik heb 2 dagen met hem meegefietst en we hadden de grootste ruzie, we leken wel een 10 jaar getrouwd stelletje.

Wat een gemopper.

Hoe hij met die hond omging vond ik helemaal 3 keer niks.

Temperaturen van 35 graden en dan die hond naast de fiets...........

Dus na 2 dagen met ruzie uit elkaar gegaan.

Heb nog steeds contact met hem, maar lekker op afstand hé.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan is er nog een probleem met geld VM.

Ik heb een minima inkomen en daar kan ik een hond net niet van onderhouden.

En hij moet het minstens net zo goed hebben als ik, dus dat gaat niet.

En ik wil ook niet meer meemaken om een hondje in te laten slapen, vind ik zo erg:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kunsie, ik zie je al fietsen!

En jij maar zwoegen, op een oude fiets, die hond lekker in zijn karretje (wat dan evenveel zou kosten als een sportwagen ofzo natuurlijk want er moet ook een koelkastje met fris water, een brokjesverdeler, rustgevend muziekje enzo in he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Runningliesje
Kunsie en VM, thanxxx

Ik ben idd te snel gegaan met alles, sport, mijn knie, mijn baan, mijn levenstijl, alles.
Ik moet ook sowieso leren stoppen voor mijn man, maar voor mezelf.

Ik weet iig dat het kan dus morgen meld ik me voor het dagpact!

:heart:quote>


Dat klinkt weer hoopgevend Lies!
Geen hekel aan jezelf hebben want dat helpt geen malle moer:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Haha Kunsie, ik zie je al fietsen!

En jij maar zwoegen, op een oude fiets, die hond lekker in zijn karretje (wat dan evenveel zou kosten als een sportwagen ofzo natuurlijk want er moet ook een koelkastje met fris water, een brokjesverdeler, rustgevend muziekje enzo in he)quote>


:D:):D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Goedemiddag,ben weer in het land van de levenden,heb gedroomd dat ik knap,rijk en concertpianist was.

Maar dat is een teleurstelling als je wakker wordt.quote>


Valt mij ook erg tegen, had al mijn hoop op jouw gevestigd:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Originally posted by: Vlaamsmeisje
Haha Kunsie, ik zie je al fietsen!

En jij maar zwoegen, op een oude fiets, die hond lekker in zijn karretje (wat dan evenveel zou kosten als een sportwagen ofzo natuurlijk want er moet ook een koelkastje met fris water, een brokjesverdeler, rustgevend muziekje enzo in he)quote>


:D:):Dquote>



nou dat is ook zonde... ik heb net een fiets kar bij het grof vuil gezet... hij was nog goed, ik kon hem niet kwijt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vandaag niet zo'n topdag, maar ... morgen wordt het vast beter.

@ Mark: ik was met stomheid geslagen toen ik las dat jullie naar huis werden gestuurd. Wat de anderen al zeiden: waarom niet alleen die twee opruiers? Ik vind het zo knap van je dat je het droog weet te houden, ondanks deze stressvolle tegenslagen! Chapeau man.:present:

@ Chrisje: nog even over die vlieren: ben je ook geïnteresseerd in de bessen? Zo ja, dan moeten we maar eens op strooptocht hier!:D

@ Truitje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dit jaar wordt beslist beter dan de vorige! Ga ervoor hoor!

:musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart::musicnote::sun::sun::moon::heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RL: je had zelf al onderkend dat je te snel wilt. Lesje geleerd en morgen op het dagpact. Welkom! Knietjes afvegen en stug weer doorgaan. :present:

@ Truitje: op de home pagina staan altijd de verjaardagen en daar sta jij op vandaag. Ben je soms 3-7 jarig (i.p.v. 7-3?). De goede wensen zijn er niet minder om! Je hebt het zeker nodig. :)

@ VM: beterschap!

@ Bollie: wat goed dat je bij jezelf kunt nagaan wat er precies gebeurt van binnen. Werken in de tuin is, voor mij ook, vaak heel verhelderend.

Nu journaal en eten. Nog niet helemaal bijgelezen. Tot later.

Lytse.

typefout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...