Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Voor Agnieta Ik wou je iets laten zien Maar wie ben ik om dat te willen Dat had ik anders kunnen doen Het lag aan mijn zo graag willen om mensen dingen anders te laten zien ipv het geëikte denken Ondertussen is het er Dus, het spijt me dat ik zo op de man heb gespeeld Het was niet persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mai, Aggie kennende, heeft ze dat wel begrepen dus no worries denk ik zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wou pb doen maar ben niet zo van de Pb s dus Marjo aan jou om op de domino te antwoorden, was echt heel toevallig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hee vlaamsche! Ja dat denk ik ook Maar ik wou het toch even gezegd hebben... Alles ok in de Stille Kempen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hoi bol, t is dit weekend psychisch wat lastig, veel druk in t hoofd, weinig slaap, extra medicatie en gesprekken met mijn psychiater. Dat is niet erg, het is nu even zo en daar kom ik wel weer uit. het is alleen even doorzetten en van de drank afblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hey de eenzame loper is er ook! Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dag vlaamse, dag mar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Grappig , hier dan, de kat en de hond dat gaat prima ondertussen. Alleen, van har brokken moet ze afblijven dat weet em ondertussen. Maar, ook al heeft ze zelf daar en hele waterbak en kan em ook buiten overal gaan drinken... Nee mister Roxy wil en zal perse van het water van de Mush gaan drinken.... En de Mush die wil eigenlijk nie liever dan buiten ergen regenwater gaan drinken.. Gekke beesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hee mede-alleen-loper! Klinkt goed wat je schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dat hebben ze het liefst regenwater Logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja he, dat regenwater... waarom dan? Minder kalk enzo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Puur. Gewoon uit de natuur. Ik vind het ook lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 tja Marjo, proberen doe ik het iig, wat over blijft is van later zorg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Zo is het Irunalone! Dat doe je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hmm Lone runner!! Maar ge doet het prima toch!! En al gij vindt dat die alc der niet bij past dan laat ge dat beter toch!!! Jaja kweet t , makkelijk gezegd, maar EY ben er zeker van dat gij dat kunt. Ge moet het "nut" , de "zin" ervan inzien, maar dat hebt ge al denk ik zo he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dank, lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik wil alleen even zeggen dat ik SUPERTROTS ben op mijn meisje want ze heeft voor het eerst mijn haar geknipt in 18 jaar en ik kan er nog mee voor de dag komen ook;) verder meld ik me later wel weer we hebben net gegeten (stamppot zuurkool) en gaan zo aan de koffie met eigengemaakte cake tot later `s niet gezellig voor haar als ik hier blijf typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja dat brengt dan allemaal de nodige spanningen met zich mee hé Iruna, en das dan soms heel moeilijk om mee om te gaan. Maar natuurlijk zet je door, je bent sterk. Die katers wil je toch niet meer mee maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 mooi AR! vandaag dus geen burgers? lekker joh, zuurkool, eet smakelijk! @ Marjo; Nog iets leuks gedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik ga me alweer opwinden De buurman kookt vandaag Dus ik ben pleitos! Later! Wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 de katers zijn vreselijk, Bol de schaamte, het onzekere bewegen, twijfel in je hoofd, afschuwelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja, Irunalone Ik heb lekker gewandeld En en passé nog een vriend in de kliniek bezocht Dat was het doel van de wandeling Waar ik van heb genoten Het was wel berekoud! See ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 het drinken, lees: zuipen, is een kortdurende oplossing voor een langdurig probleem en dus de conlusie dat het GEEN oplossing is. ik weet het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hier dus ook weer berekoud!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden