chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 nee, niks zelfoplossend vermogen, moet echt aan de bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoHanneke, het gaat hier wel, soms wordt het me te veel en dan ga ik even naar WAls ik maar niet drink dat is het belangrijkste voor mijen ik heb er voor mezelf nu vertrouwen in dat ik 1 jaar ga halen, maar dat duurt nog 51 weken hè, lijkt langquote> lijkt lang maar is in ene poep en een zucht voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Vriend E komt binnen dus ik ga aan de koffie en daarna aan het bottelen Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemiddag! Gisteravond besloten dat ik vandaag mocht uitslapen. Ik dacht zelf meer aan negen uur i.p.v. twaalf uur, maar uitslapen is het geworden. Vanmiddag even met de auto er op uit. De accu loopt echt alleen snel leeg als het zo koud is buiten. En ik kan me niet herinneren wanneer ik er met de auto op uit ben geweest. Dus of hij überhaupt aan wil? We shall see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: jopie Originally posted by: chrisjeliefnee, niks zelfoplossend vermogen, moet echt aan de bakquote> sluit ze samen op in een kastwerkt prima.eventuele trauma-behandeling kan je utibestedenen wordt vergoed.quote> Straks heb ik 2 guppies die ook aan de drank zijn ;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie van harte Het beetje sneeuw is hier al weer weg. Lekker, zo'n rommeldagje. Wat kleine klusjes, alleen de was en wat opruimen, lezen, puzzelen en eind van de middag een potje rummicub. Vind de zondag altijd een heerlijke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dag allemaal, Ik word al geroepen (ik moet nog steeds in bad) en heb nog niet helemaal bijgelezen, maar allereerst een slinger voor Lenie: :sun::sun::sun::sun:rose;:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:rose;:sun::sun::sun::sun: Chrisje heeft de eerste week droog binnen. Een aanmoedigingsboeket; :present::present::present::present::present::present::present::present: Ik heb vandaag een dubbelmin dag, ben beroerd opgestaan. Vanmiddag wil ik verder mijn kamer opruimen en mijn lijf speelt schoolziek. Nou dat gaat mooi niet door. Forumverbod deze middag. Duim maar voor me dat er toch iets uit mijn handen komt! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Madeleine maak er een leuke dag van en als je accu snel leegloopt met kou is die aan vervanging toe hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Kate de Zondag mogen ze van mij overslaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 succes vandaag lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie, van harte! :light::rose: AR, dat zal dan al de zoveelste zijn in bijna negen jaar. Volgens mij 8e of 9e. En door hem continu op te laden d.m.v. rijden hoop ik het nog even uit te stellen. Die auto is na de verlopen garantie helaas nooit helemaal goed geweest. Hij heeft me laten staan, alle lichten in één keer laten knappen (en toen moest ik in het donker nog naar huis), dynamo doorgebrand, accu's versleten. Het is dat er emotionele waarde aan zit, anders had ik hem allang een drukkertje gegeven het kanaal in. (Klopt af!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dank jullie wel Kate, Lytse en Madeleine. net weer binnen van RH, maar de kachel gaat wat hoger hoor...sjee wat een koude smerige rotwind. ik ben verkleumd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mogge allemaal, okee, middag al te zaam. Lenie vanharte meid. Fijne dag. De rest van de jarigen ken ik niet maar toch gefeliciteerd en maak er een fijne alcoholvrije dag van. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja Madeleine dat is wel heel vaak vervangen van een accu meestal staat er zo`n jaar of drie voor vervelend hoor, bij mij moeten die dingen het ook gewoon doen dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie neem een koppie bouillon daar word je weer warm van;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 jij ook een fijne dag BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik heb al een koppie thee gehad.. nu even stofzuigen...krijg je het ook warm van haha dank je Bambam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 jij ook een lekkere zondag Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 zeker weten hoor dat het weer maandag wordt ik vind zondagen ook altijd zo doelloos in de zomer niet want dan kan ik werken in de horeca;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AgnietaMaar..ik wil toch wat postief blijven natuurlijk,m"n kippen hadden vanmorgen weer hun eerste ei!Jawel quote> Mmmmmh, bebakken eitje beats kippesoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AgnietaMaar..ik wil toch wat postief blijven natuurlijk,m"n kippen hadden vanmorgen weer hun eerste ei!Jawel quote> wel koud aan die konties hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Chrisje is het misschien voor ons verstandiger als je niet meer schrijft over bottelen en alcoholdampen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AgnietaSorry AR, aangepast hoor.Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen hier.Je hebt gelijk, ik reageerde eigenlijk ookomdat ik dacht; moet dat nu hier..quote> Die heb ik gemist AgnietaWaarom jij sorry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nou Aakje toch:heart: Dit was dus een moment van onbedachtzaamheid en misschien onverschilligheid? Je zit al met een rot gevoel Leer er van Aak en pak de draad weer op en laat dit struikelblok geen blok aan je been worden liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden