chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Van de week liep ik door de supermarkt en bedacht ik met dat we toch niet de enige kunnen zijn met een drankprobleem, in elke winkel heb je een heel gangpad met wijnen en een hele met bieren. Iemand moet dat toch allemaal opdrinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Jopie:lips: succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ga boekkie lezen, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefVan de week liep ik door de supermarkt en bedacht ik met dat we toch niet de enige kunnen zijn met een drankprobleem, in elke winkel heb je een heel gangpad met wijnen en een hele met bieren. Iemand moet dat toch allemaal opdrinkenquote> Er zijn heel veel mensen met een drankprobleem die het zelf nog niet weten.Of er niet aan willen.Goeieavond jongelui ( dit was niet als afsluiting maar als binnenkomer bedoeld:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Trust Jop Bikkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goeienavond. Iemand nog wat opwekkends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 BTW Dank je wel Bert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heb je wat in de aanbieding dan Jen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb nog wel ergens een opwekking liggen van de baptisten... Google es op Martin Brand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nope kunsie, ik kom hier alleen maar om te halen. 'k Ben slecht gezind, geen goesting om morgen te gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Chris:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik ga ook naar bed mooi geweest voor vandaag truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Truste Albert en Chris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 zo...hond leeg, glas leeg. ik ga richting bed... dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Lenie, Ik ga met je mee, trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Trusten allen! Ik ben weer eens wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Zullen we dansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dansze marjo sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dag lieve Jane Ik hou van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heh ja Marjo, dansen, leuk! Toepdiedoeptidoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hallooooooh, nog iemand wakker? Ik ben de verjaardag van mijn man alleen aan het vieren. Ja, ook zonder hem, want hij ligt een bos hout door te zagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heb je iets lekkers in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Gheheh... uhm, een leeg zakje stroopwafels... kunnen we de kruimels uit likken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Agnieta, jij woont toch in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden