Spring naar bijdragen

zondag 10 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog niet bij gelezen maar goedenavond!!

Pfff wil ik wegrijden van een verjaardag rij ik tegen de muur aan :( en dat zonder een slok op hoor....dikke schade ben ik bang hele bumper ligt er af koplamp hangt erbij en vette krassen op de auto...

Gelukkig all risk verzekerd dus hoop dat alles vergoed wordt nooit bij de hand gehad nog..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok nog 1 minuut dan (of zou ik er stiekem 5 van maken)....

Liesje, ik kan me daar echt wel wat bij voorstellen, ook al ben ik zelf de laatste tijd helemaal niet meer zo sportief!

maar wat ik me wel kan voorstellen is dat ongeduld, dat vooruit willen en soms niet kunnen....

Weet je, soms geven kids je datzelfde gevoel!

Hoe lief en cool je ze ook vind!

Hoe blij je er ook mee bent!!

shackles!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee snieleuknie.....

Maar kon erger tis blikschade hopelijk krijg ik dinsdag een leenauto om op het werk te komen!

Verder is mijn vakantie voorbij een week vakantie waar in ik het toch niet helemaal droog heb weten te houden maar wel beperkt op 2 keer na...

Al ben ik niet tevreden ik probeer maar te kijken hoe het eerder ging in mijn vakantie s dan begon ik s ochtends al met drinken en dat zo beetje de hele dag door nu heb ik veel leuke dingen gedaan , op bezoek bij vrienden en familie , dagje winkelen met dochterlief in huis aan het klussen geweest dus op zich wel vooruitgang geboekt en dat wil ik onthouden...

Maar het lijntje van controle drinken naar ongecontroleerd drinken is kort ...heel kort besef ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...