VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hoelang duurt 1 sigaret? (Tja sorry Aak maar heb er nog een paar van die 19 en ik gooi niks weg wat zoveel geld gekost heeft) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wat ik nog wilde zeggen ook!! Woaw Lies, dat sporten!! Respect!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Tja..... als jullie zo "traag" antwoorden" zijn mijn ondertussen tien minuten zo voorbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wat wil je weten Nina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Jullie doen dat express... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Oh AR wat ik allemaal wil weten??? Dat krijg je nooit verteld op 8 minuten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Thx VM! Sporten is voor mij de ultieme uitlaadklep! Ik zou niet zonder kunnen. Jammer dat mijn knie niet meewerkt. Dinsdag maar weer aan de fysio vragen waarom het niet betert. Laatste operatie is toch alweer ruim 2 maanden geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hmmmmmmmmmmmm 9 man ingelogd en niemand zegt wat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeJullie doen dat express...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Sorry.... zit alweer in de tv. NCIS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nog niet bij gelezen maar goedenavond!! Pfff wil ik wegrijden van een verjaardag rij ik tegen de muur aan en dat zonder een slok op hoor....dikke schade ben ik bang hele bumper ligt er af koplamp hangt erbij en vette krassen op de auto... Gelukkig all risk verzekerd dus hoop dat alles vergoed wordt nooit bij de hand gehad nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ok nog 1 minuut dan (of zou ik er stiekem 5 van maken).... Liesje, ik kan me daar echt wel wat bij voorstellen, ook al ben ik zelf de laatste tijd helemaal niet meer zo sportief! maar wat ik me wel kan voorstellen is dat ongeduld, dat vooruit willen en soms niet kunnen.... Weet je, soms geven kids je datzelfde gevoel! Hoe lief en cool je ze ook vind! Hoe blij je er ook mee bent!! shackles!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 jee wat vervelend Harjet en wat zul je geschrokken zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Balen Harjet, gets! Succes ermee! Ik ga proberen wat te maffen. Anders kom ik gewoon weer terug Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Pfoee harjet....... snie leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lies !!! ik doe mee!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja idd ik hoop maar dat ik dinsdag vervoer kan regelen naar mijn werk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Lies:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Nina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nee snieleuknie..... Maar kon erger tis blikschade hopelijk krijg ik dinsdag een leenauto om op het werk te komen! Verder is mijn vakantie voorbij een week vakantie waar in ik het toch niet helemaal droog heb weten te houden maar wel beperkt op 2 keer na... Al ben ik niet tevreden ik probeer maar te kijken hoe het eerder ging in mijn vakantie s dan begon ik s ochtends al met drinken en dat zo beetje de hele dag door nu heb ik veel leuke dingen gedaan , op bezoek bij vrienden en familie , dagje winkelen met dochterlief in huis aan het klussen geweest dus op zich wel vooruitgang geboekt en dat wil ik onthouden... Maar het lijntje van controle drinken naar ongecontroleerd drinken is kort ...heel kort besef ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Als je er zelf een goed gevoel over hebt Harjet, is het toch goed? Wanneer je denkt dat je nog iets aan wilt pakken dan doe je dat Succes, wel fijn dat je een leuke week hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hey Vlaamsche, nog wakker? Droog gebleven maar wel mn vingers er bijna afgevroren op de fiets. Bale Harjet, van je auto dan, keertje zondigen kom je wel overheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ah!!, hond is wakker. even fijn wandelen Brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: Harjet...Maar het lijntje van controle drinken naar ongecontroleerd drinken is kort ...heel kort besef ik!quote> Daar is geen lijntje, maar een roetsjbaan Harjet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden