rip Queenie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Morge Forummers, Bakkie is net gezet, neem maar hoor! Meestal gaat m'n dagopening gelijk op met een ander dus hou ik het kort. Lekker flink ziek geweest in mijn eigen vakantie, goed voor de baas! Manneke ligt nu ziek op bed. The story continues.. Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Leker zo'n bakkie hoor! Bbbbr tis -3 hier en ik moet straks op de fiets om me weer te gaan melden in de kliniek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goeiemorgen Mark, Ja, koud he? Ik moet zo ook weg op het fietsje.. Veel succces met de kliniek historie jongen.. Ik hoop dat alles een stuk soepeler verloopt dan wat ik van je hoorde 2 wk geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jup daar hoop ik ook op. Geef het nog 1 kans en anders moet ik het toch maar helemaal zelf gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goeiemorgen Mark, en heel veel succes vandaag. Je vorige verhaal vond ik nogal kafkaiaans, dus hopelijk valt het nu wat mee allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Moest even zoeken op je moeilijke woord jen haha . Maar ik ga er gewoon weer voor en ditmaal beter hoop ik . Ga nu nog even snel met de meiden eten hier en dan hup op de fiets! Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goedemorgen, Allemaal weer klaar voor een nieuwe week? Dan gaan we er weer tegenaan en laten we hopen dat het overal in Nederland (en Belgie) droog blijft! Dagpact ; rip Queenie Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goede morgen Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goedenmorgen allen koffie gaat er wel in Hallo Suzie, ik ken je nog niet, maar veel succes ADB te worden Mark succes vandaag jongen!!!! Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jennn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ohjee Jopie,... van de kies eruit halen voel je niets, ik weet het uit ervaring, het zal je meteen verlichting geven! wedden!??? maare succes vandaag! en nadien niet spoelen met jenever hoor dat is zo uit de tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ik zou er voor kiezen vandaag jopie Succes fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ben er vandoor tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 goede morgen frummels. KOFFIE jopie succes en pas op dat ze niet de verkeerde eruit haalt. moet je morgen weer AGNIETA 3 maand droog. super meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Succes Jopie en toch ook maar sterkte. Maar trekken is vaak minder erg dan boren. Lekker laten verdoven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goedemorgen iedereen, Het is hier berekoud. Zelfs de vogeltjes zongen vanmorgen vroeg niet maar wachtten echt tot het licht was. Eind van de week wordt het geleidelijk weer wat warmer. Dus hopen maar op een fijn voorjaar. Ik zie er naar uit. Iedereen een heel goede dag. Ik ga weer kaarsen maken vandaag en morgen. Ben dus weer van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Goedemorgen iedereen Een kort - zwaar - gesprek met de baas vandaag. Niet leuk, maar het moet wel gebeuren. Dat hoort ook bij mijn functie (het gesprek is van zakelijk belang en niet privé). Er moet een verandering doorgezet gaan worden. Wel ben ik heel erg blij dat ik van het weekend niet gedronken heb. Ik zie er goed en fris uit. En geen zware wallen onder mijn ogen die me bij het gesprek heel onzeker zouden gaan maken. Nou, allemaal een goede, droge dag en wellicht tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Even heel snel binnenwippen hier en gelijk weer door, neem wel een paar slokken koffie terwijl ik mijn schoenen aantrek :$.... Joop, ik herken het gevoel, je normaal er niet toe kunnen zetten gewoon naar de tandarts te gaan maar nu dankbaar dat het zo ver is. Sterkte, gode zij dank voor de verdovingen. Mark, denk niet dat je dit nog leest... succes, ik had eigenlijk het idee dat de hele handel was afgeblazen weer, maar heb blijkbaar toch iets gemist. En nu.... wegwezen... kom misschien later op de morgen nog even ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hanneke, moet ook wel hoor, van de straat zijn met die kou. Heel veel plezier . Zo, en nu ga ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse Dune miranda Acer Vandaag is de laatste witte dag, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jopie, sterkte bij de tandarts!! Dune, ik ben hier ook nog maar amper 2 weken. Ik heb jou al wel een paar keer voorbij zien komen terwijl ik aan het meelezen was. Ik heb ook wel zelf een paar keer gepost, maar merk dat de meesten elkaar al langer kennen en dan is het als nieuweling moeilijk om er tussen te komen. Maar ik heb komende week wat meer tijd en ga proberen om mezelf wat vaker te laten horen. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 De eerste sneeuwvlokjes beginnen hier nu net te vallen! Ik hoop niet dat over een paar uur alles weer wit is .................. ik vind groen een veel mooiere kleur ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Lekker bakkie rip Quennie Mark, laat je niet weer wegjagen he Jopie, gewoon focussen op de borsten van je tandartse en hij is eruit voor je het weet. Beetje rare dag, normaal elke maandag een kater en nu niet. Mis m zelfs een beetje, mis de verzachting van "oh, het voelt als maandag maar het zal wel aan de kater liggen" Blijkt het toch niet aan de kater te liggen dus zal ik wat moeten gaan doen om in de toekomst te denken: "yesssss, 't is maandag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Nou Chrisjelief, die maandagochtend blijft NIET LEUK hoor. Maar als je eenmaal een paar uur bezig bent weet je niet beter en ben je al weer op weg naar het volgende weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Noem me een dromer of positivist, maar ik ga toch proberen mn leven zo in te richten dat ik de maandagen wel leuk ga vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden