lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 goed Ira heerlijk gevolleyed vanavond morgen dagje herstellen en zondag 6 uur spinnen voor een goed doel. Dat zijn mijn headlifhts momenteel. Dochter zit midden in examen-sores en die kan ik een beetje coachen en stimuleren, maar echt helpen kan ik haar niet en dat vind ik wel eens lastig. en jij ook weer op de rails, las ik? Mooi dat je meteen weer opstaat en doorgaat meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 fijn jane, goed om te lezen! ja, ik laat de drank even staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Hallo lui, hoi Agnieta! Ik herken wat je zegt. Goed gedaan, naar de AA! Ik ben droog en klaar wakker. Wel moe. Nog anderen ook wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Lieve luitjes, ook ik ga slapen. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Mijn excuses voor de braspartij. Schaamtevolle groetjes, Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Originally posted by: AgnietaEn met Marika...Waar bemoei je je mee.Dat kunnen we zelf wel oplossen Yvonne.quote> Ik vind dat er best mag worden gereageerd op opmerkingen die A tegen B maakt hier. Het lijkt me niet de bedoeling dat als twee mensen hier met elkaar in gesprek zijn dat de rest maar even de andere kant op moet kijken en de vingers in de oren/handen voor de ogen moet houden Agnieta. En wat mijn veronderstelling dat je misschien had zitten nippen betreft: Het was de combinatie van jou boosheid/zware irritatie met de heel vreemde zinsbouw die me dat deed denken. Dat was dus in dit geval niet juist. Gelukkig maar. Denk wel dat je er verstandig aan doet je berichten even te bekijken als je ze hebt geplaatst om voornoemd misverstand te voorkomen. Over je boze geirriteerde reacties /buien heb ik het verder niet, die heb je blijkbaar nog steeds of weer.Mijn excuses dat ik jouw bui en situatie verkeerd inschatte. En wat mij betreft is van mijn kant de discussie hierover gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden