Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hahaaaaa, ja, ik krijg er al helemaal zin in Leen, weet je heel zeker dat je het recept wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ja tuurlijk! je had m'n FB gezien hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Facebook? Tja, Zat net toevallig daar naar een foto met een dikke buik te kijken waar mijn eerste kleinkind in zit. Maf, want ik heb de moeder nog nooit gezien anders dan op een foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hihi Leen idd! Nou eerst maar afwachten of mijn man en ik de avond overleven met de gehaktballen maken (en eten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Wow Dylan, je eerste kleinkind! Ik heb nu een hoop vragen, maar weet niet of stellen nu wel zo'n goed idee is... Ga je je kleinkind wel in rl zien (real life, niet running liesje;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 whoehahaha. vast wel. @ Dylan... ik heb veel aan FB...jij ook? niet alleen geiten etc, maar ook prive je hart kunnen luchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ja hoor RL, dat gaat vast wel lukken. Probleem is enkel de afstand (Madrid) waar mijn zoon momenteel woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik doe niet zo gek veel met facebook Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 nou ik wel....as we speek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik ook as we speak... Ik heb het ur maar druk mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik heb geloof ik de hele dagdraad gevuld vandaag... Sorry! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Eens even kijken of dit werkt * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ja werkt...mooi buikje. wel balen voor je zeg.. je hebt verders wel knap contact met ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Dat is idd een dikke buik Dylan! Hoe ver is ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ja hoor, het contact met mijn kinderen is verder prima. Alleen niet zo vaak en jammer genoeg meestal op afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeDat is idd een dikke buik Dylan! Hoe ver is ze?quote> Uitgerekend in Juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 da's niet leuk geniet maar van de foto's dan. deze dame gaat even piepers jassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hey!!! Will..... hoe gaat nou lieverd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Spannend Dylan! Jammer dat je zo weinig contact met je kids hebt! Ik ga aan de ballen, nou ja die van mijn man klaarmaken (het gehakt dat hij heeft gehaald)! Eet-ze frums! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 whehehe, dat was even moeilijk! RL.. eetse straks.. ik log uit...dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Dylan, is het wel verstandig om deze foto hier te plaatsen? Het is een openbaar forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: DylanEens even kijken of dit werkt*quote> huh???dit gebeurd mij nooit als ik een foto plaats???en die zijn ook persoonlijk.in overleg met de bemoeieraiters blijft ie altijd staan??geen overleg gehad Dylan?of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 huh?, wat bedoel je? het is een hele moeilijke zin hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 oh wacht, ik heb 't nog 6x gelezen. nee je leest het verkeerd. ik vind het raar dat als ik ( persoonlijke) foto's neerzet, dat ze blijven staan en die van Dylan word hoppa!..zo verwijderd. vandaar mijn vraag. ( komma's en punten zijn welkom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Gevaar geweken. Ik meld mij af voor de dagpact. DAGPACT: rip Queenie Suzie miranda Albert Lytse RL Acer wijfie Joris - veilig de avond in. Allen, sterkte en ik hoop dat er zich meer kunnen afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden