Spring naar bijdragen

23 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal,

Ik ben nog nooit zo laat ingelogd en ik ben hier nu in mijn eentje!:( Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt!

Originally posted by: hottentottensoldaten

Goedemorgen.

Ik moet een dagbesteding hebben,dit kan zo niet langer.

Ben nu lid van de padvinderij,en moet elke dag een goede daad doen.

Gisteren hebben wij met zijn vieren een oud vrouwtje helpen oversteken.

Ze wilde niet.

Vandaag een kraanleertje vervangen,zwembandje is al opgeblazen,en telefoon opgeladen,bad eendje red zichzelf wel.

Mooie dag,en goede raad is duur,daarom krijgen we het zo weinig.

quote>

@ HTS: leuke dagopening, maar kennelijk een structureel probleem. Heb je inderdaad te weinig te doen? In alle plaatsen worden vrijwilligers gevraagd en misschien zit daar iets voor je bij?

Boodschappen doen voor een oudere? Een slechtziende voorlezen? Met iemand gaan wandelen of fietsen?

Als je om je heen kijkt komt er vast wel iets voor je voeten waar je iets zinnigs mee kan doen.

Vanmiddag zijn wij bij schoonma geweest. Ze wordt morgen 90 en er was een nicht die nog niet op haar nieuwe (gesloten) afdeling op bezoek was geweest. Wij zijn dus meegegaan om haar wegwijs te maken. Gelukkig had schoonma een goede dag, dus we zijn bijna een uur gebleven.

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mark: wat ben ik blij voor je dat de opname nu goed werkt en dat je er veel aan hebt. In het weekend hebben de kinderen natuurlijk een claim op papa! Dat gaat voor hoor.

Wel fijn dat je even gezegd hebt dat het goed gaat, want ik vroeg het me af, gezien het stomme gedoe uit het verleden. :present:

@ Jen: rustig in bed liggen is de eerste stap. Nu nog proberen het wat langer vol te houden!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Mup.

Ik ben nog gewoon aan het lezen en posten, dus ik heb nog geen problemen gehad.

@ AR: goed zo jongen, je stelt moeder de gans weer gerust: na een vette bek toch de hoognodige vitamientjes.:D

Verder sterkte en blijf bij jezelf. Knap dat dat lukt!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij staat als ik uitgelogd ben het dagdraadje van vandaag bovenaan. En als ik in log staat kilokiller bovenaan en is dit draadje onvindbaar.

Ik heb net even mn buffer en geschiedenis verwijderd maar dat heeft niet geholpen.

Om hier te typen klik ik nu eerst op Laatste Onderwerpen. Wel een omweg zo. Heeft iemand er een verklaring voor.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zag er heel leuk uit. Beetje breed, lang genoeg. Netjes gekleed maar wel in spijkerbroek :D

En aan het einde glinsterden zijn ogen ook. Maar ja, wat wil je. Zo'n nuchtere Tatum die daar in haar eentje thuis gered moest worden ;)

Hij zal wel getrouwd zijn. To good to be true. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Ik denk nu toch dat AR zoiets vanochtend ook had. Die had per ongeluk in het draadje van vrijdag gepost.
AR, hoe zat dat?quote>


Mupke, ik maakte een quote van een bericht van vrijdag en heb daar het verdere verhaal op gezet inclusief dagpact en vervolgens het dagpact eraf geknipt omdat het anders zo`n rommeltje word, toen bericht verzonden en het dagpact in een nieuw bericht geplakt
eerste bericht sloot vervolgens aan bij de vrijdag omdat ik daar gequote had en het dagpact kwam gewoon op de draad van zaterdag
nou ja mijn ongeloof weet je inmiddels zie maar mijn reactie van vanmorgen:D
Ik kwam er trouwens achter doordat ik bij de verzameling van dagdraden ineens mijn naam zag staan bij de vrijdag anders had ik vast wel bericht gekregen van een andere frummer;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe die oogjes twinkelen in het licht van het net gemaakte licht

De zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd en de lippen iets geopend van de vermoeidheid

"Mevrouw, hij doet het weer, kan ik u misschien nog ergens mee helpen?"

Duizenden gedachten vliegen door mijn hoofd van dingen waar hij me wel allemaal niet mee zou mogen helpen

Dat loszittende plankje, de kier bij de deur waar de wind zo koud doorheen plaats, de kraak in het bed.

Het is nu of nooit, en nuchter, en een hunk in huis.

" Eeeeeh tja, ik slaap altijd zo slecht omdat er zo'n kraakje in het bed zit. Zou u daar eens naar willen kijken?"

wordt vervolgd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...