lady jane Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 op het einde na net wel ira maar 17 is nog puber klaarblijkbaarlijk:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 pff, heftige leeftijd, denk goed om jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 ik doe mn best' en eigenlijk is ze nooit zo baldadighet schoot ff verkeerd bij me. Lekker spannend boek maar even dat leidt af. maak je het niet te laat? (moeder he, hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik doe ook mijn best! Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 hey slaapgaanders kusje vanuit het zuiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 he Jen, alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 ja best wel hoor, effe de bloeduitslagen afwachten. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 t gaat, hypomanie, depressie, ik lijk alle kanten op te vliegen. Neem maar gewoon zoals t is. Maandag psych, mss kan hij er iets mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik zal je een beetje energie van Loca doorsturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 mmm...energie genoeg, maar ook negatieve energie. Kan je die ook doen verdwijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Hey, Sweet Jane, laat ze lekker puberen. En, ik denk, laat ze dat ook vaak lekker alleen doen. Vrijheid en onafhankelijkheid is nu hun queste. Misschien niet teveel Mam eromheen. Moeilijk, maar wit, Jane, imho. De wouldbeopvoeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Moe zijn wordt normaal. De hond weer eens niet uitgelaten. Bloed. Dokter. Bed. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ja, Jen, die energie van Loca wil jij wel kwijt, zeker!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Moe zijn is heel normaal. De bloederige hond uitlaten ook. dag jen De Betweter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 is dat oke, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik denk dat Jen bedwaarts is, Ira, en ik ga ook. Slaap lekker, of doe je best erop. De bedwaartse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 nu al? ja, dat kan.. hoe is u Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Haddock is ok, Ira. Slaap lekker, Agni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Nog efkes aanloggen... Dat bloed van het teefje stoort me niet hoor. Gewoon een beetje uitkijken dat ze niet op de livingstoelen springt. Ik liet zelf bloed trekken bij den dokter omdat mijn moeheid niet meer normaal is. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Da weet ik toch, Jen?! Ik kan redelijk lezen. Maar het hondje niet uit stuit mij dan tegen de borst. Gedomesticeerd kannie nooit de meesteres zijn van haar eigen lot. De hooptdattieindekamerpist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 och, Jen, ff afwachten dus. Er kunnen honderden redenen voor moeheid zijn. De meeste zijn eenvoudig op te lossen! Wanneer krijg je de uitslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Ik ga slapen, lieve mensen. @Jen: Ik had t idee dat je niet zo lekker in je vel zat! Kop op, meiske, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen! Verder wens ik iedereen een goede nachtrust. Ik ben zelf een beetje wiebelig: Ik balanceer tussen goed en slecht, tussen vroeg en laat en tussen alcohol of geen. Ik houd het zo, zoals het nu is en ga naar bed! Tot morgen, lekker slapen en morgen gezond weer op! liefs, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Was 'n mooie film op BBC 1, maar nu gaat de stokouwe echt. Geen brood voor de brodelozen. geen drank voor de dranklozen, of klopt hier nu iets niet? De kloppert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: irunaloneIk ben zelf een beetje wiebelig: Ik balanceer tussen goed en slecht, tussen vroeg en laat en tussen alcohol of geen.quote> Maakt dat ons niet menselijk?Slaap lekker.De slaapkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Haddock, ik slaap al sinds woensdag bijna non-stop. Af en toe, zoals nu, ben ik wakker om een slok gele limonade te nemen. Natuurlijk verdient Loca meer beweging dan mijn vechtende been, maar denk je nu verdorie echt dat ik voor mijn plezier een winterslaap hou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden