lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 nou dan ga ik maar Tiger omdat jij het zegt:D film kijken dus slaap lekker en werkze morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Niwi was geen maatje van mij maar altijd als ik het moeilijk had gaf hij goede raad. Ik heb veel van hem geleerd en mis hem nog iedere dag. Het was een zeer bijzonder mens met veel inzicht en enorme steun voor mij. Ik kreeg zijn facebook adres en stuur daar nog regelmatig berichten naar toe. Hij hield zo van orchiedieeën en daar kregen wij een extra band door. Zolang als ik leef zal ik hem nooit vergeten. Toch weet ik dat ik niet verdrietig om hem moet zijn. Dat zou hij niet op prijs stellen geloof ik. Dus Niwi als je dit al mee kan lezen. Jij bent de ster aan de hemel die ik iedere nacht kan zien en over mij waakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: Spudik jou ook heel hoog in het vaandel heb. Beter iets te vaak gezegd dan de kans niet krijgen om het gezegd te hebben. Denk ik dan.quote> Ach ja Lief je zit vastgeroest in mijn hart, da`s genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Jane je lampje was uit hoor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: SpudHmmm Albert, iedereen weet van dit forum in mijn omgeving maar heb er nooit over gedacht dat iemand jullie op de hoogte zou kunnen stellen van mijn vertrek.Dat was iets gewoons voor mij, forum leden zijn vrienden geworden en deze zullen dat dan toch wel mededelen mochten ze hun ei kwijt willen over mijn vertrek?quote> kunnen ze inloggen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ik meld mij verder voor vandaag droog af en ga nog even bankhangen of slapen. Ben behoorlijk moe van alle emotie vandaag. @jane bedankt voor je support. Ik zal het zeker ter harte nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 truste Aicha:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Agnetha voor Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 de rest moet ik nog op wachten maar de cd die in Mei uitkomt heb ik al gereserveerd;) Je weet toch dat ik meer fan ben van die andere? Maar hebben is hebben hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: SpudDus het plaatje wat ik voor ogen kreeg was correct, Albert staat als eerste in de winkel. quote> Ja dus, cd is al gereserveerd.Of ik de eerste ben weet ik niet maar onderdeel van ABBA moet nou eenmaal in bezit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 ja leuk laat maar zien dan want ik ben echt Frida fan heb je al gezien hoe ze er nu uit ziet? onze prinses? want ze is getrouwd met een prins hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: SpudNee, wist ik niet, meer fan van Frida of gewoon Abba? quote> Ik dacht dat we toch al heel wat gedeeld hadden in het verleden?Toch ben en blijf je mijn maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Hoi Jopie geen idee hoe het met Mistletoe gaat, die heeft zich nog niet gemeld. Lekker dat je even aan het strand geweest bent morgen ga ik ook zoiets doen maar dan op het terras werken natuurlijk, en ik heb me er toch een zin in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ik heb ze in no time Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Frida voor Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: SpudZo identificeer ik mezelf dan met Frida, dat rode haar quote> Hoezo rood haar? ik was zo trots op dat rode haar van haar en toen kwam ze met die solo cdnou ja nu is het helemaal weg natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: SpudNa het beluisteren van die 2 nummers vind ik jou onderschrift toch meer hebben. Wat vind jij ervan?quote> Ik kan ook geen andere bedenken die meer op mijn leven slaat dan dezevroeger had ik er it`s my life nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Deze dan Spud? Frida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 mijn allerliefste nummer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dit ken je toch wel Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 ja Spud Chiqiutita blijft ook een mooi nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Uniek Spud Jon lord heeft een nummer geschreven voor haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Wij zijn nu even in gesprek met elkaar. Jopie kwam er tussen en daar hebben we beide op gereageerd Iedereen die iets wil zeggen is welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 facelift bespeur ik juist niet mensen worden ouder dat is een gegeven Ik was 13 toen ik fan werd van ABBA ik word dit jaar 53 neem ik aan 40 jaar zit er in hun liedjes en na die 40 jaar volg ik de personen na ABBA apart ook. It`s my life zal ik maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: Spud Originally posted by: AlbertRemmoDit ken je toch wel Spud?quote> Had m effe gemist maar ja, deze ken ik. Dit nummer geeft me kracht om ervoor te gaan als iets mis lijkt en iedereen in mijn omgeving alles negeert.quote> Dat was dus al solo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden