Jen Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 jopie, wat me het meeste stoort aan mijn baas is zijn gelul over open communicatie. Hoe heeft hij het lef om me een gebrek daaraan te verwijten, terwijl hij me niet eens aankeek toen ik hem ging vertellen over mijn consultatie bij de neuroloog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ik voel me zo machteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ik kan niet uitleggen waarom, maar je hebt een glimlach op mijn gezicht gekregen met de zin "dat ben je nu ook" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Slechte avond gehad. Gelukkig had ik geen drank in huis. Wel een zak chips achter elkaar leeggegeten. Om dezelfde reden als ik gedronken zou hebben: een gat in mezelf vullen. Even gaf het voldoening, maar nu overheerst het schuldgevoel. Ik baal van mezelf. En ik weet het: ik moet niet zo streng zelf zijn voor mezelf. Maar weten is nog wat anders dan dit ook voelen. Dus blijkbaar is chips in huis halen ook geen goed idee op dit moment. Nu echt mijn bed maar opzoeken. Morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 He kastanje, rook lekker een sigaret, zoals ik. Dat bevat geen calorieën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 goedenavond, lieve mensen. hai Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ik krijg weinig respons en dat begrijp ik, het is inmiddels bijna 4.30 uur. Ik wens een ieder een goede nachtrust en mss tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden