Gast Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Fijne dromen Ironalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Hahaha, zijn jullie wel weer van de zakdoekjes! Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Pitze, Ira Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Nou ik snap niks van dit gesprek, en vind het eigenlijk ook helemaal niet als vanouds. Wens jullie dus een hele fijne nacht. En ga mijn heil ergens anders zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Het gaat ook om helemaal niets, maar dat vind ik dan weer erg prettig. De relativist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 sjalekes :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Aaaahhh, bij zo'n kleintje is het dan wel weer ontroerend. Maar bij die grote dogachtigen, zoals wij hebben, en zeker bij de pitachtigen vind ik het niks. Daar is 'n corsage dan weer perfect. Sus Antigoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Sorry Spud, 'k ben ik in zo'n vreselijke trouwvoorbereidingssteming. Volgende week kom ik ff * over lekkere desserten en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 In feite ben ik een aanhanger van straathonden, haddock, maar die vind je niet zoveel meer. Ze leven langer, hebben minder ziektes, zijn dikwijls ook mooier. En natuurlijk dat irrationele aspect. "Welk ras is dat?" Trots antwoord: "Ne stratier." "Hoe groot word hij?" "Dat weten wij nog niet." Als kind had ik zo ne stratier. Toen ik op kot ging, lieten mijn ouders haar afmaken omdat ze een houten deur kapot gekrabd had. In feite was dat mijn fout, want als ik thuis was, mocht ze bij mij op bed slapen. Het dier snapte niet goed dat ze ineens alleen moest blijven. Anyway, mijn ouders dachten me voor voldongen feiten te stellen, wat ik nog steeds raar vind, omdat het eigenlijk mijn hond was. Mijn jongste zus heeft het idee gehad om me net op tijd in te lichten, zodat ik nog met de trein naar huis kon om een laatste wandeling te maken. Mijn hondjes nu komen uit het asiel, maar in tegenstelling tot Bollie kies ik degene die ik mooi vind. En uit praktische overwegingen bij voorkeur degene die door het kattenluik kunnen. Dat leverde een oude ruigharige jack russell op en een jonge patterdale terriër. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden