Lytse Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik ga even wat rommelen in huis. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Originally posted by: LytseNu is hij apetrots en ik krijg een ring van hem, om me aan mijn voornemens te herinneren als ik het moeilijk heb.Lytse.quote> Oh wat lief Lytse en wat zul je er trots op zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Originally posted by: stientjeik had gister bijna een mega kippenhok gekocht... had er weer zin in, kippies in de tuin... toch maar niet gedaan. quote> En ineens heeft iedereen het over Kippensoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 beter als cup a soup. nu je t zegt, ik ga zo mijn soepje verwarmen. geroosterde tomaat met gepofte knoflook. geen kip te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik ga mijn jongste knuffelen en in bed stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hoi, Lytse een vol jaar. Heel goed Ga zo voort! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Jullie de soep ik de kip (op)...burp. En Madeleine, verdwenen duif... weinig geld... geen wonder dat de soep niet naar kip smaakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 goede avond iedereen, Dag 3 zit erop. Volgende dagen worden moeilijker, ga ik enkele dagen de zon opzoeken (tot zondag) en was telkens een goeie reden om vanaf 12:00 te beginnen met aperitief, wijn, ... en dat ging door tot 's avonds laat. Maar heb goede voornemens en kom af en toe wel ne keer piepen op dit forum als het moeilijk wordt. Ik wens jullie voor de komende dagen af en toe wat zon en vooral veel nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik pas dag 1. en t valt me reuze mee. wat heerlijk om weer fut te hebben op een avond. zonder dat ik op de bank in slaap val. cht super. en jij komt die dagen vast goed door. ik heb donderdag een borrel. weet niet hoe ik dat ga aanpakken. mocht van mezelf nl weekenden wel wat drinken en op feestjes. maar of dat nu zo slim is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Dylan Haha! Dat zou het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Probeer het antwoord bij jezelf te vinden Stientje. Alleen jij weet of je dat aankan of niet. Vaak denken we dat 1-2-3 in de weekenden moet kunnen maar vaak genoeg worden dat er veel en veel meer, en is het einde zoek. Als dat gebeurd hebben we ook vaak het gevoel alles in te moeten halen van de tijd dat we adb. waren. Het is dan ook moeilijker om weer te stoppen met drinken. Wel denk ik dat heel belangrijk is dat je de weekenden met jezelf afspraken maakt tot zo ver en niet verder. Hopelijk lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik ga er echt voor!!! heb zelfs zin in alles. beetje voorbarig misschien. en ietje: heel veel sterkte komende nacht. hoop dat t niet te erg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 jeetje Ietje sterkte vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ja, voel me vrij. fit, lekker. heb tot vanavond half tien door gewerkt. dat was ondenkbar. fijn dat hij lekker naast je ligt. ik hoop dat je wel in slaap kunt vallen. dat hoop ik voor mezelf ook. ik loop nog te stuiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Stientje hou het gevoel vast hoor, het word alleen maar beterder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ietje als die kleintjes gaan mankeren heb je grote zorgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 dat geloof ik graag maar voor ik t weet heb ik er een verslaving bij: dit forum!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ach stientje, dat is tenminste een gezonde verslaving. Heul gek, maar ik zit nu iemand te helpen op 'mijn' forum met een alcoholprobleem. Ik lijk bijna expert. Alleen jammer dat ik er zelf continu zo de brui eraan geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Veel plezier Muffin, die zon zullen we hier wel niet zien. Het is misschien een mindset die je moet maken, maar ook een vakantie zonder alcohol kan heel leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Oei, dat klinkt als een hersenschudding, Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ach madeleine, het is vaak makkelijker om een ander te helpen dan jezelf. want naar een ander luisteren is van een heel andere orde dan naar jezelf kijken. tot in t diepst van je ziel. dat is veeeel lastiger. hoe kom ik straks in slaap???? drink nu lekker kopje thee. heb nu ook geen behoefte an wijn. dat heb ik rond een uur of vijf. en dan niet kunnen/willen stoppen. vandaag gewoon langer doorgewerkt en floep, weg was dat moment. en ietje: trust voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Dit forum een verslaving, nee hoor. Dat valt best mee. Ik besteed nog altijd meer tijd aan slapen dan aan dit forum. En als ik zie wat mensen tegenwoordig op hun mobiel zitten te staren, dan ben ik kwa moderne techniek nog heel goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 hoi akelei ja, t voelt goed. en gek genoeg mis ik t niet eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 De theorie is iets wat ik wel ken, maar de praktijk is soms nog wat moeilijk. Ik lees verhalen van anderen, nu, en denk continu, ach zo erg was het met mij nog helemaal niet. Maar dat is natuurlijk kul. Het enige verschil tussen mij en de anderen is dat ik, net als de meesten hier, zelf hulp heb gezocht. En dat mijn vader nog steeds heerlijk zijn biertje wegtankt (ook wel vier hoor) terwijl ik vier blikken Cola Light achterover klok. Want als ik meen dat ik nog een biertje krijg bij mijn vader, dan heb ik het toch echt mis. Terwijl mijn drankprobleem hem nooit was opgevallen en hij me puur geloofd op mijn woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 En ik sluit af met een liedje: Light My Fire Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden