stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 @angieta... kijk, en dat is dus moed met een dikke MMMMMMMMMM.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Originally posted by: SowhatJa,vrijwilligers altijd welkom,maar van Igor moet ik het niet hebben!quote> nou heb ik me uitgesloofd zat onder de drek, ik kon er toch ook niets aan doen dat jij zoooo dicht bij het schrikdraad en de waterbak stond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 maar je had wel een leuk kapsel naderhand hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik heb me goed gewassen hoor, jullie hoeven niet weg te lopen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Agnieta ik vind het ongelooflijk TOP dat je naar de A.A bent geweest! Je had ook door kunnen gaan met drinken en het probleem niet in kunnen zien ... Vindt het zelf op moment ook erg moeilijk om de stap te maken die ommeslag is heel moeilijk!! Ben heel trots op je! Wees dat ook alsjeblieft op jezelf , iets beters kan je niet doen voor je kind en jezelf! Liefs Harjet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 eten. met de viervoeter lopen. douchen. naar bed. morgenvroeg ontbijtje op bed laten brengen. en dan zie maar weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 enne tussendoor mag je janken als je maar niet gaat drinken. anders hebben we morgen hetzelfde riedeltje weer en overmorgen en overovermorgen en overoverovermorgen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 avond lenie, alles wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik stink dus nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 hihi.. ja nu wel weer Igor. je stinkt niet hoor, zoon kwam thuis...die moest even vol trots vertellen dat ie met de sjofel naar huis was gereden vandaag en nu geparkeerd staat in de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Agnieta:heart: Hoi allemaal, ben thuis van het werk ga nu nog even een boodschap halen en dan heb ik de avond voor mezelf. kan weer doen en laten wat ik wil dus laat ik de drank in de winkel;) en ga vanavond aan de limonadesiroop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik ruik niks hoor Igor maar ben ook wat verkouden:D love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 geen idee Ag.... als je het maar snapt toch?..hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ja sjofel word zo geschreven hoor Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 even gekeken...je schrijft het wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 eet smakelijk Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik ben ook eten...toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 een shofel bedoelt Lenie waarschijnlijk http://www.youtube.com/watch?v=bZFcKARFrKgr sjofel is er uitzien als een zwerver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 nee jane een schoffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Zo hier een kletje van gisteren op gegeten. Was best nog smakelijk. Morgen toch maar weer gewoon koken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik heb falafel gehad met eigen gemaakte knoflook yoghurtsaus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Joris zonnevakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Was dat echt eigen gemaakte yoghurt-knoflooksaus Joris? Hoe oud was die yoghurt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden