Spring naar bijdragen

nieuwe dag en nieuw kansen


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ooo, wat zijn jullie lief voor me...

zo fijn om te horen.

ik hoop dat ons gesprek een goede wending gaat krijgen.anders is mijn hondje zondag echt een troosthondje... zoals hij t benoemde, een traktatie... echt niet... ik mis mij hond al vier jaar, en dan echt heel erg. toen ik 40 werdt heeft hij via een toespraak een kado gegeven: grote foto van mijn lieve overleden hondje, ik moest er enorm van huilen. ze hangt in het trapgat (foto voor de duidelijkheid) en ik loop daar tig x per dag langs....

en nu zag ik dit beestje en was volledig verliefd... zoooo mooi, zooooo wat ik wil... onvoorstelbaar en lastig te beschrijven. en hij heeft de keuze gemaakt dat hij veel tijd voor zichzelf nodig heeft, dat heb ik gerespecteerd. maar daarom is hij hier heeeeeel weinig. ik vond dat ik daarom mijn eigen keuzes mocht bepalen. hij wil niet samenwonen, hooguit over een jaar of tien. he is een schat hoor.... maar ik heb vier jaar lang gen hondje genomen omdat hij tegen was.... en t hondje gaat mee naar mijn ex om het weekend. wat is het probleem??? ik dus. ik en alcohol. ik en puber, ik met onregelmatige werktijden. ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve frummels!

Ik heb net met lange tanden (zooooo misselijk van de antibiotica, maar het moet met voedsel) mijn potje eten op.

Ik kom even gluren hoe het met iedereen gaat.

Fijn je te lezen Marika, je doet het goed!

En Stientje, je bent een topmeid, post maar zoveel je wilt!

Ik voel me niet lekker dus ik zal ongetwijfeld mensen vergeten, maar ik kan alvast melden dat ik het ECHT WEL droog ga houden. Is er al een weekendpact?

:present: RL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kort samengevat:

ik wil een hondje. ik heb een lievelieve partner, hij wil geen hond. we wonen niet samen en gaan dat ook niet doen voor minstens tien jaar. hij is er maar 1 x per week, hondje gaat mee met kids naar ex. ik ga te sociaal om met ex en anderen. kortom: ik verdeel mijn energie niet goed, ik moet me tot mezelf richten. dit is zwaar genoeg. nu wil hij er mee stoppen... ik snap er niet veel van, ik werk aan ALLEfronten.. op zeer indringend verzoek komt hij zo.... snap je hem nu? ik nl niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kijk al zo diep in de spiegl (niet in het glaasje). mijn omgeving jubelt en is zoooo trots op me, ik zelf nog het meest. ik snap deze wending gewoon niet. behalve dat alles te laat blijkt te zijn. maar dat is een keuze van hem waar ik geen invloed meer op heb, helaas... maar ik ga wel door op goede voet, ant dat ben ik aan mezelf verplicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee marika, het gaat niet om het hondje... het gaat om die spiegel en er proberen niet in te kijken volgns hem. maar hij is hier amper, ik heb het ook te weinig met hem gedeeld. absoluut... maar er zijn altijd twee mensen nodig voor een gesprek.. ik ga thee zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Ik had mezelf nog niet gemeld vandaag. Ongelofelijk lang geslapen, nog aan één stuk ook. Niet dat ik net wakker werd, maar goed. De bank gebeld, om mijn hypotheek door te spreken en ik kreeg me daar toch een rare preek. Ik ben nog boos. Hij heeft tien keer gezegd dat ik langs mijn adviseur moest gaan en ik heb hem 11x gezegd dat ik geen flauw idee heb waar mijn adviseur zit en hoe ik daar moet komen. De beste man heeft mij 'gekregen' nadat mijn eigen adviseur uit zijn functie is gezet. Hij woont in Limburg en ik zit hier netjes in het noorden. En trouwens, hij zou me vorig jaar rond deze tijd terugbellen, maar dat moet hij nog doen. Schept een vertrouwensband. En dan krijg ik een hekel aan callcentermedewerkers. Ik stel een vraag en op het eind van het gesprek moest ik mijn auto maar verkopen? Huh? Kun je het niet van mij winnen? Want dat is niet de vraag die ik stelde. Ik heb geen achterstand bij de bank. Ik betaal toch elke maand mijn hypotheek. Hoezo moet ik mijn auto verkopen? Nou ja, ik heb echt even in mijn scheurijzer stoom moeten afblazen.

Verder stond natuurlijk net op dat punt de onderbuurman drie keer voor de deur. De eerste keer om te melden dat hij mijn ramen aan de voorkant zou meenemen. Tweede keer met een bloembakje en de vraag of ik een biertje wilde. Derde keer met Chinees en of ik een biertje wilde. En toen dat hij de hele avond thuis is en dat als ik een biertje wilde, dat ik langs kon komen. Verdarrie, ik wil dat biertje. Ik heb zo'n behoefte aan het biertje. Ik ben zo klaar met de dag! Grrrr! Maar ja, ik zit aan de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, dat zei ik ook toen hij voor de deur stond met een bloembakje. Ik zei dat ik er klaar mee was en dat al twee weken. Hij vond het heel sterk dat ik nee zei en vertrok weer. Een uur later stond hij er weer met Chinees en dezelfde vraag en weer zei ik nee. Toen begon ie te drammen. Het is dat ik Refusal had ingenomen na zijn eerste vraag, want anders was ik misschien alsnog overstag gegaan. En het is ook niet dat ik geen zin heb in een biertje, heel erg juist vandaag, maar ik wil het gewoon niet. Want dan heb ik morgen een kater en dat is het me niet meer waard. Ik verwacht 'm nog een keer voor de deur vanavond en dan zeg ik maar dat ik weer aan de medicijnen ben waar ik niet bij mag drinken. Misschien dat hij dan ophoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi frummers

cola, koffie en water hier

en héérlijk eten

nu al de 1e dag.

gelukkig 700m van het Cherso-volkje

want oh oh commerso daar.

maar ook hier wel groepjes jongelui

die het heel erg bont gaan maken

dochter en ik zijn "saai" en sober

ik ga niet alles bijlezen

ja, mijn stapel boeken wel

ff afkikken van hier

en spiek elke dag ff mee

Madeleine ik neem een bakkie op je! proost!

dagdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laptop deed even heel raar. Elke keer als ik ergens op klikte, dan opende hij een nieuwe pagina. Heb hem opnieuw opgestart, maar of het probleem nu is opgelost?

Mijn buurman heeft een plaat voor zijn kop, van hier tot aan Tokyo. Echt te erg. Als ik heel hard tegen ben, dan wil hij het nog weleens begrijpen, maar dat komt niet heel erg vaak voor.

Jane4, geniet van je vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...