Spring naar bijdragen

nieuwe dag en nieuw kansen


Aanbevolen berichten

Goede middag,

jullie schrijven zo snel dat ik niet eens bijgelezen raak.....

ik lees nog ff verder.

Ben nu klaar met het lezen van mijn Buuf Spud (Spuddie, je weet t he! altijd welkom)

Nu ga ik aan "vandaag" beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een keuze is het resultaat van een cognitief proces, waarbij de merites van meerdere keuzemogelijkheden tegen elkaar worden afgewogen. Een keuze resulteert in de selectie van een van de meerdere keuzemogelijkheden. Tijdens het selectieproces kunnen zich ook nieuwe keuzemogelijkheden aandienen.

Een keuzemogelijkheid is vaak een reële optie, die gevolgd kan worden door een bijbehorende actie. Een keuze voor een reisroute wordt bijvoorbeeld gemaakt op basis van de voorkeur om een bepaalde bestemming zo snel mogelijk te bereiken. In dat geval kan de te kiezen route worden afgeleid uit informatie over hoe lang elk van de mogelijke routes in beslag neemt. Dit kan bijvoorbeeld door de mens worden uitbesteed aan een routeplanner. Als de voorkeuren complexer zijn, wanneer bijvoorbeeld ook het landschapsschoon een rol speelt in de te kiezen route, raken cognitie en gevoel meer met elkaar verweven en zal het minder gemakkelijk zijn om de te maken keuze aan computerprogramma's of menselijke assistenten uit te besteden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag.

Het werk zit er op en ik ben moe en niet helemaal fit.

Straks ook nog op pad pfff. Tussendoor maar even relaxen dan.

Stientje, ik hoop dat je hondje je veel vreugde gaat geven.

Jammer dat je partner het niet leuk vindt, misschien ontdooit hij nog.

Is hij misschien bang dat je vanavond zou gaan drinken?

R liesje, wat een heftige ervaring. Pas goed op jezelf en doe rustig aan :present: eerst maar van de drank afkomen en ook wat rustiger aan met sporten?

Je lichaam moet zich resetten en herstellen.

Sowhat, well done :present:

Bol, van mij hoef je dit weekend helemaal niks :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM heb jij een woordenboek gekopieerd???

Hot: ja boos op mezelf. en op de uitvinder van wijn.

nee dat laatste meen ik niet. ik redt het wel.

leiden is beter dan lijden, hot. ik ga mijn juiste pad volgen, laat me leiden door mijn gevoel.

liefs terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kate, je hebt natuurlijk gelijk.

Dat was een sec uitleg over wat als KEUZE wordt aanzien.

In de realiteit, die we dagelijks leven, spelen natuurlijk andere factoren.

Zoals bv paniek, liefde etc....

Ik denk dat ik ook maar es wat ga relaxen, zolang er geen bende jongens hier rond hangt.

Heb zelfs (sinds lang) geen deadlines omdat ik alles "uitstel".

En tja, wat je onlangs nog zei, die ouders die dan lekker op woensdagmiddag met een boek op de bank liggen...

Idd. maar ja, andere kant is dan weer wel dat ik altijd weet met wat en wie mijn jongens "bezig" zijn..

(vermoeiend is het wel, een keuze misschien ook nog wel ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pf, ik heb het toch wel even zwaar. (understatement). nee, niet mbt alcohol, die zoek ik niet op. heb wel heerlijke alcoholvrije wijn in huis gehaald.

mijnlief wil me niet eens spreken nu, hij wil rust.... was ik maar niet over een hondje begonnen denk ik wel eens. maar dat is natuurlijk niet de waarheid. de waarheid is dat hij er veel moeite mee heeft dat ik een zware puber heb, en dat ik door omstandigheden te veel heb gedronken om t te vergeten. geen excuus, maar wel waarheid als een koe. het feit dat ik hard op weg ben om dit stuk in mijn leven op de rit te krijgen is waarschijnlijk te laat. maar dit is de halve waarheid. hij kan niet tegen onrust. en met kinderen heb je die nou eenmaal af en toe. en als zelfstandig onernemer is het ook soms hollen en stilstaan. onrust... dus dat stuk zal ik bij hem moetenlaten liggen.

toch doet het heel veel pijn, ik ben zo goed op weg. ik ga te goed met mijn ex om (jaja, dat bestaat dus ook nog.....) en ik ben te sociaal. alles waar te voor staat is niet goed, ik ben met alles bezig om mijn energie te bewaken en te stoppen in datgene dat o zo belangrijk is: ikzelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marika,

Welkom terug. We waren bang dat je een ban had gekregen. Nou dat dus niet, maar er is wel veel gebeurd.

De kogel is voorlopig door de kerk? Als je war wilt delen, dan merken we het wel. Pb mag ook altijd.

Ik hoop dat het initiatief van jou uitging en dat je er positief mee aan de slag kunt. Sterkte meis. :present:

RLiesje: doe voorzichtig. Longontsteking moet je niet onderschatten. Of mensen je geloven of niet, jíj was erbij!

Nu aan het eten. Ik ben nog moe van het oppassen, dus ik heb iets uit de vriezer gehaald.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu lekker alcohol vrij wijntje. mijn lief komt toch even langs, godzijdank... ik heb me wel kwetsbaar opgsteld. maar ik knok zo hard, waarom ziet hij het te weinig? of zijn we te ver heen? ik vrees het laatste. maar we houden zoveel van elkaar. ik ben bang dat ik in paniek raak. dat mag en wil ik niet meer. ik ga voor, dan de rest. dus koppie erbij houden!

ik haak zo af, ben wel erg dominant aanwezig sinds ik op het forum ben. excuses daarvoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vandaag weer veel buiten gewerkt en het weer was prima.

Verder niet zoveel te melden.

Stientje:heart: ik vind je een aanwinst voor het forum

Sowhat:heart: go for it

RunningLiesje fijn dat je er weer bent.

Bankhangen ga ik

X-faxtor kijken

en morgen mijn huis opruimen.

Daarna mag ik Zondag werken in het restaurant.

fijne avond nog

en truste alvast:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...