stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 dank jullie wel. met tranen in mijn ogen kan ik niet werken hot. dan zie ik niet zoveel meer.... ik knok ook echt voor mezelf in de eerste plaats, ik ben het waard... en de rest ook, maar eerst ik... em verbroken beloftes.... die ken ik. afschuwelijk dat ik dat gedaan heb. zo onduidelijk. pfff.... maar nu het echte werk. ik blijf overeind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik kan het niet helpen, maar voel me nu nog eenzamer dan ooit. Sowhat, je gaat goed joh, elke dag wordt makkelijker. Ik ben trots op je! Stientje, ik weet hoe moeilijk het is, maar is het geen idee om je nu niet op hem maar helemaal op je prachtige zelf te focussen? Het is je al duidelijk wat je waard bent en dat is de fles zeker niet. Ik jank een potje met jullie mee en stuur jullie een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Stientje een grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Voor jou. Stop ze maar gauw in een grote vaas. Ik ga even zitten hier. Vanmiddag weer sjouwen en ik voel dat ik een beetje op mijn laatste benen loop. Dit weekend maar eens kijken of ik niets hoef van mezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 lief. en ja lies, je hebt gelijk. ik stort me op mezelf. lekker zacht en warm en mollig. hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 bolletje, wat lief!!!! ik ga wel een fijn weekend tegemoet hoor. met of zonder liefje. kunstmarkt in de stad en zondag vrijwilligerswerk doen en pup halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Nog even terug om te vragen hoe de sollicitatie ging bij Joris en Jootje. Ik hoor het graag. Nu echt weg. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ja daar ben ik ook benieuwd naar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Sollicitatiegesprek ging heel goed en prettig Echter een domper toen er een forse misverstand was omtrent salaris... veel lager (hongerloon) en 66%! dus minder... Ga er waarschijnlijk niet mee door, omdat ik dan in financiële problemen kom. Nu, weer verder met vacatures spotten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Blijkbaar ben ik de laatste tijd niet vaak genoeg op het forum geweest en ik denk ook dat dat goed was. Maar stiekem doe ik een schreeuw om aandacht. Mss moet ik gewoon zeggen dat het niet gaat en wat er gebeurd is, maar ik wil anderen niet voor het hoofd stoten. Maarre HELLUP!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 @hot. we leren van elkaar. dat geldt in ieder geval voor mij @joris... wat jammer. maar een goed gesprek is ook wat waard, goed voor t zelfbeeld lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Dank je Hot, ik leer ook veel van jou, topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 hellup? waarom gooi je het er dan niet uit? mag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Omdat ik weer eens iets extreems heb meegemaakt van de week. Ik schijn het aan te trekken. De vorige keer dat ik iets postte over wat er was gebeurd werd ik door een aantal glashard niet geloofd en heb ik me van het forum laten jagen. Ik heb toen trouwens ook heel veel lieve reactie gehad hoor, maar het deed toen zoveel pijn om iets traumatisch mee te maken en niet geloofd te worden. Nu ben ik daar ook weer bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 hot: ik had het tegen liesje lies: wil je t liever via pb kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Stien, ik met mijn computeranalfabetisme heb geprobeerd je te PBen, maar het lukte niet, ik weet niet hoe :$ Suf he? hihi Hot, ik ben het met je eens, maar ik heb het ook over harde feiten, dingen die echt zijn gebeurd en niet werden geloofd, dus niet alleen over wat ik vind. Maar ik snap wat je bedoelt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ik kom zo niet aan werken toe... maar dit is wel helend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Sorry Stientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ik heb veel te leuk werk hot. en ik ben eigen baas. en wil niet ontslagen worden. lies, ik heb je een pb gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 geen sorry, ik heb de keus om er niets mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 deze is voor jane: hoe heerlijk dit vakantiestrand zo languit in het warme zand te liggen, met de kleertjes uit ik doe geen bal, ik doe geen fluit ik denk omdat ik denken moet en iets in mij, mij denken doet als ik dat ook nog laten kon dan zou ik zon zijn met de zon toon hermans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 altijd een keuze hot. altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 R. liesje het is jouw waarheid. Het is jouw ervaring met de realiteit, of een ander dat nu wel of niet geloofd, dit is jouw leven. Dus schrijf wat je kwijt wilt en laat niet door een ander bepalen wat je wel of niet mag schrijven. Dat is te zot voor woorden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 geen schrale troost hot.... wel gedoseerd toepassen. die vrijheid in keuzes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 geen schrale troost hot.... wel gedoseerd toepassen. die vrijheid in keuzes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Dank je Bol! Stien, ik heb je gePBt, ik zal het hier dan maar even kort zeggen: Ik ben dinsdag bijna verdronken na een blackout tijdens een triatlontraining. De alco van de vorige dag zat nog in mijn lijf. Ik ben gereanimeerd en leef dus nog, maar heb wel water in mijn longen en dus een longontsteking en zware AB. IK DRINK NOOIT MEER! ZO IS HET GENOEG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden