Spring naar bijdragen

zaterdag 1 juli 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 87
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane, wat rot van het waterflesje. Wat een rare regeltjes. Maar geniet ervan! Aan lichaamsbeweging geen tekort. ;)

Ietjefietje, wat een dag! Nog wel aangifte gedaan?

Ik ben zo lam als een hond. En een zeurderige onderbuurman helpt daar niet bij. Loopt al uren te zeuren dat ik langs moet komen. Ik kom helemaal niet langs, stik erin. Ik wil geen bier, ik hoef geen bier, ik ben heel gelukkig met mijn Cola Light.

Vanavond wel een moment gehad dat ik ongelukkig was en me afvroeg waarom ik in hemelsnaam aan geheelonthouding deed. Maar het antwoord erop was voor mij snel duidelijk. Al ben ik nu ongelukkig, er zal een moment komen dat ik dat niet meer ben en dan zal ik spijt hebben als ik nu de teugels zou laten varen. Maar ja, wat als ik nooit meer gelukkig word?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat word je wel madeleine

en hangt zeker niet af van drinken

miscchien wel van niet-drinken.

Hier werd net een Rus teruggebracht die vandaag,

op zijn verjaardag, in coma raakte en van de trap viel

toen het gebeurde. Met sirenes aan afgevoerd in de ambulance.

Het ziekenhuis hield hem niet voor de nacht, die zullen wel wat gewend zijn hier.

Ik denk zo dat hij morgen zich ook niet gelukkig voelt,

als hij met de uitgestelde taart voor zijn neus zit,

en zich naar zijn vriendin mag verantwoorden, die net te laat

hotel binnenkwam.

hoop dat er ook een russische adb bestaat.

njet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pechdag Ietje, af en toe zijn er van die dagen dat je liever in bed zou willen kruipen... Sterkte!

Madeleine, je bent superstoer! Die buurman van jou is wel een *** zeg! Ik zou hem keihard de waarheid zeggen en hem dan vervolgens vriendelijk de deur in zijn gezicht smijten. Bah! Je bent goed bezig, ga zo door, het zal echt gaan lonen (al moet ik dat zelf ook nog ondervinden, hihi)

Jane, knap dat je dat aankunt zo'n all-inclusive, ik zou het nu nog echt niet aankunnen, diep respect voor jou!

Geniet lekker van je vakantie meis!

Hier gaat het even niet zo lekker. Ik ben waanzinnig onrustig en wakker. Ik ben vreselijk bang om naar bed te gaan. Enerzijds om in slaap te vallen en dan niet meer wakker te worden na mijn ervaring van dinsdag en anderzijds om de hele nacht wakker te liggen en te zwelgen in mijn angstaanvallen. Kortom het gaat nu even k*t met peren.

Maar wel droog! Morgen dag 6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, nee het hangt niet van het drinken af. Meer van het niet-drinken. Ik wil graag gelukkig worden zonder. Ik realiseer me al te goed dat het al een tijd mis was en dat ik drank heb gebruikt als medicatie. Vraag me ook vaak af wanneer ik was ingekakt als ik toen al had gepoogd te stoppen. Het sluimerde al te lang. Hoop alleen dat het nu beter met me gaat. Want hier ga ik niet oud mee worden. Of depressieve mensen leven langer, maar of ik hier wel oud mee wil worden... Ik wil ook gewoon leven, zonder dit continu.

En Russische adb? Het verbaasd me eigenlijk dat het een Rus is, want Engelsen staan beter bekend om hun niet te stoppen drankgebruik tijdens vakanties. Ik vraag me altijd af, vooral als ik zo'n televisieprogramma zie, hoelang ze nodig zijn om bij te komen van hun vakantie na de vakantie. Niet normaal wat ze daar weg werken. En dat kan toch niet leuk zijn?

RL, die buurman heeft een paar steekjes los. Mijn telefoon geeft dan ook continu aan dat ik online ben, terwijl ik gewoon niet aan die telefoon zit. Vannacht had ik 20 berichtjes om 06.00u, vanavond idem en toen ik niet reageerde stond hij voor de deur. Ik heb gewoon geen zin in bier. Blegh. Ik ben trouwens keihard tegen hem geweest, toen hij aan de deur stond, maar dat helpt niets. Ik stuurde hem terug dat ik hoofdpijn had en op bed ging en kreeg terug dat hij dan wel bij mij langs kwam. Sja sjees, NEEEEEE!

"Uw onderbuurman, voor uw hevigste trek".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ja.

Hij vertelde mij vorige week dat hij een relatie met mij wilde, maar dat dit niet kon omdat ik hem al had gezegd dat hij mij 16 jaar te oud is. Dus ik alleen teruggestuurd dat ik blij ben dat hij dat door heeft. Maar toen stopte het niet. Hij had zo graag 16 jaar jonger willen zijn, hij zou zo goed voor me zijn, ik kon me geen betere man wensen. Of ik er niet over na wilde denken. Teruggestuurd dat ik daar niet over hoef na te denken, dat ik niet op hem val en ook niet als hij 16 jaar jonger zou zijn geweest. Nu niet, in de toekomst niet, nooit niet. Kreeg alleen terug dat hij dat jammer vond. Het is toen twee weken rustig geweest en nu begint hij opnieuw....

Ik heb nu al op de meest botte manieren duidelijk gemaakt dat ik hem niet wil. Normaal als je een jongen zegt dat het niet aan hem ligt, maar aan jou, dan is de hint ook wel duidelijk. Die hoef ik ook nooit uit te spellen dat het wel aan hen ligt, omdat ik het anders niet zo goedkoop had hoeven verpakken.

Sorry, word een beetje gestoord van die man. Vooral omdat hij hele dagen doordrinkt. Ik weet wel dat mijn onderbuurman sowieso een rare snuiter is, maar nu hij zoveel en lang aan de drank zit, gaat er wel meer mis in dat bovenkamertje van hem. Als het goed is zit hij nu aan zijn einde van drankperiode. Hij drinkt in het begin alleen bier, gisteren zat hij aan de BB en dat doet hij alleen als zijn periode van stevig drinken op een einde loopt. En dan ligt hij twee weken voor pampus en heb ik rust van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Madeleine, wat een rot-situatie. Blijf sterk, blijf erboven staan. Jij kan het, hij maakt zichzelf, en jou zo ook kapot.

Sorry dat ik verder niet dieper op in kan gaan, ben zelf een beetje van streek.

Doe mijn lichtje uit en meld me droog af. Als ik niet kan slapen kom ik wel weer terug.

Truste frummels!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, RL. Welterusten iig!

Het is een rare snuiter. Het vreemde aan hem is dat hij echt heel opdringerig is, maar altijd aardig. Door het laatste ga ik vaak over mijn eigen grenzen heen. Want wie wil zijn buurman nou dagelijks om de deur hebben? Ik niet. Dus ik vloek ook hard als de bel weer gaat. Maar dan staat hij weer op zijn alleraardigst voor de voordeur, en ik weet ook dat hij het goed bedoeld, en dan doe ik maar weer aardig terug. In dat opzicht zal ik zelf ook wel iets in de hand werken? Ik heb hem alleen al honderd keer gezegd dat ik hem gewoon aardig vind en meer niet. Dat moet toch op een gegeven moment gewoon duidelijk zijn? Ik vraag mensen toch ook niet honderdste keer naar hun gevoel, als ze me al 99 keer hebben afgewezen?

Maar dan is het moeilijkste nog dat hij mijn trigger is. Want als ik gruwelijk zin heb in een biertje en hij heeft de koelkast vol, hoe makkelijk is het dan om naar beneden te lopen? Veel te makkelijk! En dat wil ik gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me even droog afmelden.

@ Madeleine: standvastig blijven en leve de Refusal!

@ Ietje: wat een rot dag. Mijn motto: morgen wordt het vast beter. Sterkte met het bezoek morgen.

Voor allemaal, welterusten en hopelijk slaap lekker (RLiesje) en morgen maken we er een goede dag van!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Lytse!

En inderdaad, lang leve Refusal. Wilde eigenlijk zo onderhand wel weer geen minderen. Maar met zo'n buurman en het feit dat 'mijn bier' in de aanbieding is, en ook nog echt goedkoop ook ditmaal, blijf ik het even een week lang nog op volle power gebruiken. Daarna wel weer afbouwen. En enkel op moeilijke momenten gebruiken. Er is dan wel een verjaardag van mijn stiefmoeder, maar bij hun thuis heb ik sowieso al pech haha. Lang leve de Cola Light. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, toen stond hij een half uur geleden weer voor de deur. Of ik mee ging naar de kroeg. Hij had mijn licht zien branden en dus lag ik nog niet op bed. En ik had toch hoofdpijn? Waarom lag ik nog niet op bed? En nu kon ik net zo goed meegaan naar de kroeg. Hij betaalde wel. Oef, wat was en ben ik boos. Me ook nog in de gaten houden? Ik zit hier in mijn eigen huis, naar mijn eigen televisie te kijken en kom me niet lastig vallen met zulke dingen.

Ik heb half mijn stem verheven en hem met een 'Nee, nee, nee, nee, neeeee' bij de deur weg gekregen. Waar ben ik in verzeild geraakt? Dit moet echt stoppen. Hier heb ik geen zin in. En toen zei hij ook nog, omdat ik daar eerlijk over ben geweest "Ach jij met je Refusal, daar ga je niet dood aan hoor, kun je gewoon bij drinken". Toen heb ik gezegd:"Zelfs al zou ik geen Refusal op hebben, dan nog zou ik geen bier met je drinken. Ik wil geen bier, DUIDELIJK?!" Ik kan hem wel wat. Stomme dommerik!

Nu ben ik ietwat afgekoeld, dus ik ga ook maar op bed. Had Paul vanavond gemist, omdat ik dacht dat het zomerstop was, dus dat had ik nog even teruggekeken.

Droog! Welterusten!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...