Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 juni 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jammer Igie maar als je het eenmaal in je bol hebt, denk je niet meer aan de gevolgen. En die zijn niet mis, je hebt het al zooooo vaak mee gemaakt hé? Ik vind het heel erg jammer en hoop dat je morgen wel op het forum komt. Misschien ben je dan weer voor rede vatbaar.:heart:

Mensen ik ga afsluiten. Trusten allemaal en tot morgen weer.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor wie het horen wil:

ik ga echt naar bed, was pup nog laten plassen en bedacht me dat ik weer vergat uit te loggen.

ik ben zo anders aan t denken en vooral voelen. niet soft maar helder. wat wil ik, wat heb ik nodig om dat te bereiken etc...

waarom drink ik, soms of vaak voor lekker, genot, soms en vaak ook uit machteloosheid, verdriet etc. dat is een omweg!!!!!!! je veroofd de boel tijdelijk. maar het maakt mijn weg langer naar heling. ik ben er klaar mee. niet de wijn op zich, maar het gedoe waarmee ik er misbruik van heb gemaakt, t liegen, al was dat nog zo sumier t was liegen. en zo ben ik .... niet!

alcohol maakt idd moe. moe van alles en mezelf. en dat is dit gedoe niet waard. niet voor mij.

en u in bed, pup in haar mand, doei allemaal. jullie hebben me alvast heeeeel veel geleerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag heb ik een citroenbier van een bekend merk geprobeerd bij mijn vader. Ik kreeg een proefpakketblikje (innieminie) en dat was ook voldoende om te constateren dat het spul vol zit met suiker. Wel lekker, maar volgens mij krijg je daar maagzuur van als je er teveel van drinkt. Officieel ben ik dus niet meer droog, maar ik vind het verder ook niet de moeite waard om mijn status om aan te passen. Misschien moet ik helemaal geen status meer hebben? Citroenbier is 2% en ik was me ervan bewust dat door het op te drinken ik iets kon hebben aangewakkerd, maar er gebeurde niets en daarna thuis ook gewoon verder gegaan op Cola light.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor,

Je loopt al wat jaartjes mee hier. Je weet wel hoe zit.

Wat ik van jou nauwelijks merk is wat jou bezighoud enzo. Nou

hoeft dat ook niet hier als je dat niet wil, als je je ei maar ergens

kwijt kan. Gewoon om te voorkomen dat je weer op dat punt

komt dat je enkel nog drinken als uitvlucht ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is dat er in alcoholvrij?

Ik vond het wel grappig, maar mijn kaken trokken zich samen van de hoeveelheid suiker. Ik vind Cola heel lekker, maar door het gemaakt zoete van Aspartaam, suikerdrankjes op zichzelf ben ik niet zo'n fan van. Maar voor de afwisseling kan ik het altijd eens in huis halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, toch is het niet verstandig wat je doet.

Het alcohol idee moet uit je hoofd.

Nu ging (hopen we) het goed, een volgende

keer wellicht fout.

De kat en het spek. Waarom?

Als je wilt stoppen is nippen aan alcohol niet de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, dat is correct hoor. Maar ik hoorde zoveel positieve dingen over het merk, voornamelijk van vrouwen, dat ik benieuwd werd. Het valt niet goed te praten, maar ik vind het zo naar dat ik dat soort dingen dan nooit meer kan proeven en dus bind ik de kat maar op het spek. Want zo is het eigenlijk wel. Heb mezelf na het blikje wel bewust afgevraagd of ik nu zin had in een tweede of dat het al zo erg was dat ik naar de supermarkt zou moeten, maar nee. Cola light had ik meer zin in. Dus dit keer heb ik geluk gehad. Trouwens, ik ga het verder ook niet verder uitproberen. Was gewoon even benieuwd naar citroenbier. In de kroeg dronk ik wel eens, tussendoor, een flesje van een ander bekend merk dat ook bekend staat als citroenbier. Maar als ik de twee moet vergelijken dan is de één biercitroen en die van vanmiddag echt citroenbier. Te zoet. Misschien is dat wel mijn 'redding' geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jaap ik was helemaal van slag.

Zeker door de impact die het heeft.

Jaap het zit anders 30 juni ben ik jarig.

Dan zou ik het in juli moeten krijgen, maar...

het verspringt een maand. Dus augustus AOW!

Voelde me inderdaad een drop out.

Augustus ben ik van die last af. ;)

Ga goed kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...