Spring naar bijdragen

Woensdag 5 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik denk zeker dat je moeder zou willen dat jullie, niet door haar belast, door zouden gaan. Zo te lezen deed je moeder ook wat in haar mogelijkheden lag.

Dat probeer ik me bij mijn ouders ook maar steeds voor te houden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu maar even onderuit op de bank en proberen op tijd naar bed te gaan. We zijn echt avondmensen en dat naar bed gaan is een probleem. Toch moet het.

Ik heb het weer droog gehouden. Welterusten, slaap lekker en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eten is op,

was geslaagd

afwas hebben we laten staan omdat W tijdens het bed opmaken thuis vanmorgen een pees van haar middelvinger gescheurd heeft, dus die zit nu in een soort spalk.

Anders hadden we echt wel afgewassen hoor:$:D

Ach ik zei ook tegen haar "doordeweeks kan het hier ook een zooi zijn dus laat me maar lekker morgen afwassen in mijn uppie"

en anders doe ik het toch zaterdag?;)

Nu maar naar bed

53 is een feit

Truste allemaal:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 is een mooi getal.

RL, het was niet mijn bedoeling je te raken met mijn opmerking over het koude water.

Ik weet en wist dat je bijna verdronken was. Dat had ik gelezen. Maar ik had er gewoon

niet bij nagedacht dat jij dit verband zou leggen. En eerlijk gezegd denk ik dat het er nou eenmaal

bijhoort. En net als je man die zegt laten we even langs de plek gaan. De hele wereld kan niet

met ieders gevoeligheden altijd rekening houden. Dan kunnen we niets meer schrijven en doen.

Sterkte met de verwerking van de gebeurtenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fijne avond gehad. Mijn biervoorraad begint al aardig te slinken. Het is echt een

wonder hoe lang die het uithoudt. Volgende week mag er weer een gast aan verder gaan.

En ik heb heerlijk gekookt vanmiddag, en in de ochtend beton gestort en een wand glad

gestuukt. Geen slecht resultaat van deze dag.

Een ding baart me wel een beetje zorgen over mezelf. Ik heb geen lust meer om te solliciteren

en dat is een slecht teken. Het is me niet vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeveer een jaar geleden had ik hetzelfde. En toen had ik niet zoveel ander bezigheden

als nu. En dan is steeds maar die afwijzing krijgen gewoon ontzettend naar. De eerste

paar redeneer je nog wel weg, maar op een gegeven moment begin je aan jezelf te

twijfelen.

Aan de anderen kant, het hoeft ook maar één keer raak te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afwijzingen kun je je inderdaad persoonlijk aantrekken. Maar in deze tijd moet niemand dat doen. Teveel mensen op zoek naar werk, te weinig banen.

Ik heb de hele bak Bananenijs leeggegeten. Oeps en slecht voor de weegschaal.

Ik meld me droog af. Welterusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...