Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen frummers, hier ben ik alweer even. Lijk al langer hoe minder tijd te hebben om op pc te zitten. Alles loopt achter, moet er even orte metten mee gaan maken denk ik.

De veranda is eindelijk bijna helemaal klaar, eergisteren de vloer er in gelegd, erg mooi en een heel groot verschil tegenover die domme betonnen look ;)

Bollie, jij bent al geholpen ivm je peeceetje heb ik gelezen, goed zo.

Lytse, inpakken ?? Is het alweer die tijd van het jaar ?? Geniet er van hoor. Wanneer vertrek je juist ??

Iedereen okay hier ??

Lenie vooral voor jou een extra :heart: en veel beterschap ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog net wederom goedemorgen frummels!

Net wakker geworden! :o

Nog steeds moe, zo eerst een bak koffie.

@Joris: Rustdagen tussen het hardlopen zijn cruciaal, maar hoeveel hangt af van je niveau. Ben je wedstrijdloper zoals ik of recreant? Op rustdagen kun je idd fietsen of zwemmen, maar ook core-stability is heel goed om te doen. Idd wandelen is minder blessure gevoelig, maar toch is hardlopen beter. Als je op tweederde van je max hartslag loopt, rustig dribbelt waarbij je nog kan praten zingen en op je kop staan, verbrand je veel meer cal. Bovendien komen er bij hardlopen stoffen vrij, waaronder serotonine (wat goed is voor je stemming) die een positieve werking hebben. Lekker blijven joggen dus.

Zo coach Lies heeft gesproken :P

Nu koffie zetten en opstaan, straks fysio, wel zin om even wat te doen!

Ga goed frummels!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh wijffie, hij heeft dus zorg nodig. dat is naar. anders had ik gezegd: GAAN!!!!!

blijf je energie wel op peil houden hoor, jij bent ook belangrijk, zo niet de belangrijkste voor jezelf.

eruit gaan is heerlijk.

joris, succes met die mooie vrouw!!!!! en ik woon zelf niet landelijk hoor. maar heb een heerlijke tuin met appelbomen, fruit in allerlei soorten, groenten en kruidentuintje en veel bloemen. mijn lieve pup heeft een prachtig paars bloembed tot 'mand' omgetoverd. ze ligt er prinsheerlijk in te slapen met haar speelgoed knuffel. jammer van die platte bloemen maar ja, t levert wel een mooi plaattje op... hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Wijfie, ik krijg een beetje het gevoel dat je straks staat te juichen als je man overlijdt. Maar

wie weet duurt dat nog heel lang en ben je nog heel lang ongelukkig door hem.

Dat is ook niet zo aardig van je om te zeggen dat je voor onbepaalde tijd weggaat.

Dat is niet helder. Als je er behoefte aan hebt om er even tussenuit te gaan moet je

dat gewoon open en eerlijk kunnen zeggen. En als er wat geregeld moet worden doe je

dat of je geeft je man de tijd dat te doen. Helemaal hulpeloos is ie ook niet, hij

kan immers even een boodschap op de fiets halen.

Je doet het voor een deel jezelf aan hoor. Het is niet alleen je man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog mooier jaap????

haha ik ben bijna geneigd om mee te gluren... grapje hoor, ik ben niet zo van het slaken...

oh wijffie, ik weet helemaal niet wat er met je man aan de hand is. maar ik kan wel meegaan in de bewering van jaap. ook snap ik dat wanneer je er weer 'in' zit, je dan moeilijk de situatie anders kunt bekijken. je zou als het ware een 'helikotervieuw' moeten hebben, dan zie je meestal de valkuilen wel, die je soms zelf graaft of laat graven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zonet de bekisting van het beton verwijderd. Ook de onderkant ziet er goed uit. En het

stort niet in. Ik heb een stuk vloer bij gestort op zolder. Het beton was nog helemaal

warm.

Nu nog even wat plantjes planten die ik gekocht heb (clematis) en een pompoen die ik

zelf heb opgekweekt. Die is eigenlijk al weer veel te groot dus die moet er echt in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje jaap, goed bezig!!!!!

hoe zet je er een foto op?

dank je wel voor het opzoeken voor me, ik had echt geen tijd om je foto te zoeken. ik ben met vijf grote klussen tegelijk bezig. het houdt me van de straat!!! helaas ook uit de tuin.

het werk op de computer zit er op voor vandaag, nu nog de rest... en helaas gaat dat niet zo goed buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...