Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 @stientje: En nu actie ondernemen! Even niet meer piekeren. @Lytse: alvast een fijne vakantie en geniet ervan. Wat ga je doen en waar? ...alleen als je dat vertellen wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 joris je hebt gelijk. ik ga nu ook niet in mijn hoofd zitten, maar voelen... en oude koeien terug halen kan niet, ik kan die situatie niet meer wijzigen, wel de toekomst. lyste een fijne vakantie gewenst!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Goeiemorgen frummers, hier ben ik alweer even. Lijk al langer hoe minder tijd te hebben om op pc te zitten. Alles loopt achter, moet er even orte metten mee gaan maken denk ik. De veranda is eindelijk bijna helemaal klaar, eergisteren de vloer er in gelegd, erg mooi en een heel groot verschil tegenover die domme betonnen look Bollie, jij bent al geholpen ivm je peeceetje heb ik gelezen, goed zo. Lytse, inpakken ?? Is het alweer die tijd van het jaar ?? Geniet er van hoor. Wanneer vertrek je juist ?? Iedereen okay hier ?? Lenie vooral voor jou een extra en veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Nog net wederom goedemorgen frummels! Net wakker geworden! Nog steeds moe, zo eerst een bak koffie. @Joris: Rustdagen tussen het hardlopen zijn cruciaal, maar hoeveel hangt af van je niveau. Ben je wedstrijdloper zoals ik of recreant? Op rustdagen kun je idd fietsen of zwemmen, maar ook core-stability is heel goed om te doen. Idd wandelen is minder blessure gevoelig, maar toch is hardlopen beter. Als je op tweederde van je max hartslag loopt, rustig dribbelt waarbij je nog kan praten zingen en op je kop staan, verbrand je veel meer cal. Bovendien komen er bij hardlopen stoffen vrij, waaronder serotonine (wat goed is voor je stemming) die een positieve werking hebben. Lekker blijven joggen dus. Zo coach Lies heeft gesproken Nu koffie zetten en opstaan, straks fysio, wel zin om even wat te doen! Ga goed frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 ik ga ook vandaag hardlopen, ben met een traningsprogramma bezig van een zekere belgische dame die steeds zegt dat ze 'fier' op me is. voor mij is hardlopen een heerlijke manier van ontspanning. ik loop alleen wel een week achter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Evy! Hahaha, wel goed "recupereren" he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 haha ja die!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Dankjewel coach Lies! Ben recreant hoor en een rustig dribbeltje. Mag geen naam hebben als 'hardloper'.. Ga nu lunchen en straks naar het park... om te :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 geniet van de zon, wij gaan buiten lunchen, lekker op het gras onder de appelboom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Oh, heerlijk Stientje. Klinkt lekker landelijk. Mijn dagrugzakje is gepakt en op naar mijn spot in het park... als deze niet is ingenomen. En als het die mooie vrouw van gisteren is, dan ga ik er wel naast liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Geniet ervan beiden! En jij hopelijk van je mooie vrouw Joris ! Ik ga mezelf zo eens aan mijn haren naar de fysio slepen. Kijken of ik het zonder benauwdheid aankan. Maar om de 5 minuten wordt mijn saturatie gemeten, dus ze houden me wel in de gaten! Tot later luitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 (Zucht) Wijfie ga nou eens kijken of er niet iets te regelen is w.b. thuiszorg. Of de vrijwilligerscentrale. Kijk nu eens wie je allemaal kan inschakelen zodat je niet zo aan huis vast zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 oh wijffie, hij heeft dus zorg nodig. dat is naar. anders had ik gezegd: GAAN!!!!! blijf je energie wel op peil houden hoor, jij bent ook belangrijk, zo niet de belangrijkste voor jezelf. eruit gaan is heerlijk. joris, succes met die mooie vrouw!!!!! en ik woon zelf niet landelijk hoor. maar heb een heerlijke tuin met appelbomen, fruit in allerlei soorten, groenten en kruidentuintje en veel bloemen. mijn lieve pup heeft een prachtig paars bloembed tot 'mand' omgetoverd. ze ligt er prinsheerlijk in te slapen met haar speelgoed knuffel. jammer van die platte bloemen maar ja, t levert wel een mooi plaattje op... hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Goedemiddag, Wijfie, ik krijg een beetje het gevoel dat je straks staat te juichen als je man overlijdt. Maar wie weet duurt dat nog heel lang en ben je nog heel lang ongelukkig door hem. Dat is ook niet zo aardig van je om te zeggen dat je voor onbepaalde tijd weggaat. Dat is niet helder. Als je er behoefte aan hebt om er even tussenuit te gaan moet je dat gewoon open en eerlijk kunnen zeggen. En als er wat geregeld moet worden doe je dat of je geeft je man de tijd dat te doen. Helemaal hulpeloos is ie ook niet, hij kan immers even een boodschap op de fiets halen. Je doet het voor een deel jezelf aan hoor. Het is niet alleen je man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik moet wel lachen om Joris' zijn mooie vrouw, ik hoop dat als ze er niet is er een nog veel mooiere voor hem klaar ligt in het park. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Stientje, als je de huizen om je woning weg denkt is het vast heel landelijk bij je, en als je dan van de straat een mooie oprijlaan maakt is het plaatje helemaal compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik wordt al bijna jaloers op hoe jij woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 nog mooier jaap???? haha ik ben bijna geneigd om mee te gluren... grapje hoor, ik ben niet zo van het slaken... oh wijffie, ik weet helemaal niet wat er met je man aan de hand is. maar ik kan wel meegaan in de bewering van jaap. ook snap ik dat wanneer je er weer 'in' zit, je dan moeilijk de situatie anders kunt bekijken. je zou als het ware een 'helikotervieuw' moeten hebben, dan zie je meestal de valkuilen wel, die je soms zelf graaft of laat graven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik heb zonet de bekisting van het beton verwijderd. Ook de onderkant ziet er goed uit. En het stort niet in. Ik heb een stuk vloer bij gestort op zolder. Het beton was nog helemaal warm. Nu nog even wat plantjes planten die ik gekocht heb (clematis) en een pompoen die ik zelf heb opgekweekt. Die is eigenlijk al weer veel te groot dus die moet er echt in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 je bent in ieder geval heerlijk bezig jaap. er wordt daar zo te zien hard gewerkt! ik op zolder aan het werk, daar heb ik mijn werkkamer. pfff... een beetje warm, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Als je goed zoekt op het forum is er wel ergens een foto te vinden Stientje, ik heb zelf alleen geen idee waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Da's flauw als ik het niet kan vinden, is het voor jouw ook veel werk. Nogmaals de foto Maar nu ziet het er heel anders uit hoor. Nog steeds een zootje dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Nu ziet het er zo uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Dat wordt nog wat als het echt warm wordt, kun je niet met je laptop onder een boom gaan zitten. Gisteren zaten we nog te fantaseren om een kelder onder het huis te graven, daar is het altijd lekker koel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 jeetje jaap, goed bezig!!!!! hoe zet je er een foto op? dank je wel voor het opzoeken voor me, ik had echt geen tijd om je foto te zoeken. ik ben met vijf grote klussen tegelijk bezig. het houdt me van de straat!!! helaas ook uit de tuin. het werk op de computer zit er op voor vandaag, nu nog de rest... en helaas gaat dat niet zo goed buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden