Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieverds!

Ik ben nog niet bijgelezen, maar kan met trots vertellen dat ik het droog heb gehouden vandaag! Waarom ben ik nu extra blij? Omdat ik moe en lamlendig wakker werd om kwart voor 11 en nog steeds moe was en nergens zin in, alleen maar in bier. Ik wilde na de fysio meteen gaan halen, het kon me niks meer schelen. Ik had mijn portomonnee bij me en toen ik na de fysio (waar ik lekker was afgemat) naar de supermarkt liep dacht ik aan alle pacten, jullie en natuurlijk mijn maatje en aan mij man. Ik ben doorgelopen naar huis heb met iedereen gebeld en toen manlief thuis kwam zijn we 12km gaan wandelen, waarna ik nog stevig buikspieroefeningen heb gedaan. Voel me weer energiek en heerlijk!

Ik log uit, sterkte aan iedereen die het moeilijk heeft! We kunnen dit!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg me af of iemand weleens naar GTST kijkt. Daar is Sjoerd verslaafd aan drugs. Hij is vier dagen clean, zoals ze het noemen, en Lucas zegt tegen hem:"Ja, maar het zijn maar vier dagen". Waarop Sjoerd zegt:"Ja, maar dat is heel veel voor een verslaafde. Dat is heel erg knap hoor". Ja eh, hoe weet je dat?

Sjoerd speelt zijn rol goed, maar schrijvers zijn volgens mij iets te fanatiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Ik meld me droog af, maar ik heb een vreselijke rotdag gehad.
Het etentje met zoon en vriendin was best gezellig, maar ik heb me s'middags toch weer heel erg kwaad zitten maken op m'n man, terwijl ik van plan was dit niet meer te doen.
Het gevolg was dat ik helemaal overstuur bij het optreden van m'n koor kwam en m'n hele middag verziekt is, tsja, beetje eigen schuld, maar ik vind het zo aso als hij daar zomaar midden op straat gaat lopen vloeken en schelden. Mensen kijken zo raar joh.
Kan er nog steeds moeilijk mee om gaan en voel me nog steeds niet goed.
Maar goed, ik heb niet gedronken, was het ook niet van plan gweest, heeft geen nut.quote>

Nonsens, om je dag te laten verstieren door het gedrag van iemand en wat andere mensen er wel niet van zouden denken.
Mensen denken toch wel, hoef je geen rare acties voor te ondernemen.
Volgens mij is de grootste valkuil van een alcoholie wel stilstaan bij wat andere denken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...