lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 het was al weer gisteren maar die slinger krijgt Fofies toch nog :light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon: en voor Taat & co ook een: :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 en om blz 3 (!!!) wat voller te krijgen een nieuw berichtje om jullie welterusten te wensen sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 4 dus al weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Zo, weer thuis na 'n lange avonddienst, 12 uren. Kleine 2 uurtjes woonwerk erbij, dan weet je genoeg, dwars af. Nog ff lekker vreemde mystieke film op Beeb 2 afkijken, dan ga ik bedwaarts. Doe 't goed, kransgenoten. De moeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2013 Het was 'n prachtfilm, kijkfeessie met veel bloed, modder en inuendo. Maar zeker geen Tarantino of zoiets, meer voelen dan weten. De ouwe cycloop beschermde tot ie niet meer kon, en offerde toen. Hoort bijbels, is het niet. Het ouwe moet weg om het nieuwe DE kans te geven. Eigenlijk prachtig, maar deze ouwe blijft nog ff kijken in deze brave new world. Nog wel ff 1 ding: gedurende de dag zit ik heel veel achter de compu, tussen de storingen door. We loggen overal in. En dan staat ADB ook open, alleen heb ik niet altijd tijd om er in te duiken. Wat me dan opvalt is dat er, ondanks de weinige posts, wel mensen ingelogd zijn, die niets posten/zeggen. Dan hoop ik maar datter niet 'n hoop PB verkeer heen en weer gaat, want dat vind ik echt defunct voor 'n forum. Maar dan denk ik ook weer dat ik mezelf daar zeker ook aan bezondigd heb. De onzondige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden