Marc Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 The Doors - Light my FireThe Doors op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 The Beatles - Let it Be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 In 1972, mijn geboorte jaar, kwam dit liedje uit.Porter Wagoner - The Rubber RoomEen eigenaardig country lied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Christy Moore en Shane MacGowanDirty Old Town Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Jim Reeves Zo Zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wat een leuk idee jaap!imaginejohn lennonhere with medidozet ze open ik ben verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 bij welke muziek hou je het niet droog?nou noudie marc is een beste huilebalk!zijn keuzes staan me wel aan trouwens...geweldig draadje dit!new order... ja leuken voor het huilwerk kies ik joy divisionen marc, ken je sparklehorse?die man heeft ook al zelfmoord gepleegd,hoorde ik onlangserg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gH-d3p0lrB0Voor de liefhebber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Zeb Turner Zo triest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ry Cooder Uit de gelijknamige film van Wim Wenders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Ik vind het mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Absoluut deze .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Meditation uit de opera Thais van Jules Massenet, gespeeld door JANINE JANSEN op Koninginnedag 2006!! Iedere keer weer verscheurt de schoonheid van dit stuk muziek mij! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!!!!De opera zelf is verder niet echt doorheen te komen hahaha. Maar dit is werkelijk ZO ONTZETTEND MOOI!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Mag er na een serieuze bijdrage ook een grapje tussen? Let op: link niet openen als je al volgeschoten was met een andere song, want hiervan ga je grijnzen: En natuurlijk, Tom Waits mag niet ontbreken in deze categorie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Wakx toch,Hier nogmaalsToo Drunk to F*ck Play it loud!!Maar Nouvelle Vague mag er ook wezen, kende ik nog niet. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 En voor degene die het liever wat rustiger houden.Nick Drake Zijn levensverhaal is ook niet een waar je vrolijk van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Hey Jaap, Went to a partyI danced all nightI drank sixteen beersAnd I started up a fightGeweldige opening toch? Vooral als het gezongen wordt door een mooie vrouw met een zoete stem. Eerste keer dat ik het hoorde had ik opeens zoiets van "Huh... he??" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Efin, na deze grappen weer een echte tear jerker, behorend bij wat mij betreft een van de beste films ooit: Once Upon A Time in the West (main theme)! Helaas heeft Sony alle Youtubes' afgekapt. En zo zitten wij maar mooi opgescheept met de versies van een matig spelende solo pianospeelster en Andre Rieu met z'n orkest in Italie. Oh wel, open de Rieu versie desnoods, maar kijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ken je mij.............(Trijntje Oosterhuis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 green on redalbum gas food lodging, bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Zeker, een heel goed album.Dan moet je ook houden van Danny and Dusty Dan Stuart (Green On Red) en Steve Wynn (Dream Syndicate)Van de LP The Lost Weekend.Ook een klein meesterwerkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Gas, Food, Lodging is een sombere plaat, maar eindigt met een optimistisch lied.Hier in de versie van Pete Seeger Als je het even niet meer ziet zitten even luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 hmm... ietsje te druk voor mij jaap... toch liever green on red...en ach... somber, dat vind ik niet zo... wel wat tragisch ja, zo hier en daar, maartragiek kan vertroosten......is soms wel lastig, dat geef ik toe, want een aantal van mijn grote vertroosters heeftuiteindelijk toch zelfmoord gepleegd, en dat is dan echt k&k om te horen...goed voorbeeld van iemand die op zeer positieve en heel creatieve wijze door moeilijke tijden wist heen temanoevreren vind ik nog steeds david bowie... ben fan van het eerste uur en vind het nog steeds waanzinnig wat die allemaal gemaakt en gedaan heeft... en dan nog zo'n stem, en uitstraling...jaap, je kent ongeveer mijn toestand van nu, en het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik de laatste paar dagen de volgende twee nummers graag draai, want naast de tragiek is er de ontroering, gelukkig...chrissie hynde met I Go To Sleepen diezelfde, met UB40 samen: I Got You Babewauwwwww........wat een stem hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden