Lelie Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hoi, Ben Lelie en zwaar verslaafd blijkbaar. Voel me elke dag beroerd en toch drink ik weer elke avond. Wil ermee stoppen maar lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Lelie, welkom! Alleen stoppen is erg moeilijk. Goed dat je je hier aangemeld hebt. Doe met ons mee: vandaag neem ik de eerste niet. Jij ook niet? Bij ditjes, datjes en dagdraad is een soortement van huiskamer. Daar schrijven veel forummers. Misschien is dit wel het begin van een nieuw leven:vrijheid! Dat gun ik je zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Welkom lelie, wat je wel lukt is hier komen en schrijven over je verslaving; dat is al een grote stap. Wie weet lukken er meer stappen met hulp van hier en verlangen naar een beter leven daar. Ik weet natuurlijk niets over je omstandigheden maar ik weet uit ervaring dat hoe ik daarmee om ga me meer heeft gebracht dan de omstandigheden zomaar mij slachtoffer laten maken. En door die in te zien, zijn de omstandigheden ook verbeterd. Het is een heel proces lelie, en zeker niet gemakkelijk. Maar als ik het kan, na ruim 30 jaar drinken, dan kun jij het ook. Vraag de rest hier maar. succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hallo Lelie, Van harte welkom hier, ook van mij. Het is heel goed dat je inziet dat je een probleem hebt. Het is de eerste stap naar herstel. Dit forum bestaat uit mensen die allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dus je kunt hier rustig je verhaal vertellen en vooral ook hulp en steun vragen als je dat nodig hebt. Ik ben je al tegengekomen op de dagdraad, dus die heb je gevonden. Ik heb zelf de internetbehandeling van Tactive gedaan en daarvan heb ik veel geleerd, vooral hoe ik het mezelf mogelijk maakte om te kunnen drinken. Hoe je het ook gaat aanpakken, ik wens je veel succes en vooral ook doorzettingsvermogen. We bekijken het per dag, voor mij is dat tenminste overzichtelijk. "Vandaag nemen we de eerste niet". Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dag Lelie. Ook van mij welkom hier. Stoppen is niet gemakkelijk. Ik weet er alles van. Maar ik weet ook uit ervaring hoe het is om niet meer te drinken. Alleen is heel moeilijk. Ik doe nu de onlinebehandeling en begin maandag aan deel 2. Het heeft me al wat inzichten opgeleverd. Waarom, hoe, wat, wanneer drink ik. Ik laat me toch niet helemaal de vernieling in helpen door die stomme drank. Dat is het echt niet waard. Ik hoop dat we samen met al die anderen hier de drank echt de baas kunnen. Anders is de drank ons de baas. En dat willen we niet anders waren we niet hier. Toch???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Welkom Lelie Schrijven helpt althans dat deed en doet het mij Delen is helen, wordt vaak gezegd Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Lelie meis, het is wel handig als je terugkomt hier, er wordt met je meegeleefd en het is makkelijker als je het niet alleen hoeft te doen, die strijd:present: het zou zo maar eens kunnen dat deze lelie aan bloeien toe is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden