Metijs Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 ah, daar was ie al! Eerste sprankje hoop, Knorr!! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 mooi Knorr truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Iceman gisteren een Rubensman van 105 kg op mijn kleine teen gehad. gekneusd en ontveld nu, maar ge;ukkig was het op zand anders was ie nu geplet (dat teentje dan he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 :musicnote::moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift; 3 weken zijn een mooie basis om adb op voort te borduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Jane, dank! Veel succes met het revalidatie-proces van je pinkie-teentje Ik meld me af. Morgen weer een droge dag! (Lytse? Hoe is het met het bekkie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 slaap lekker frummers:lips: op naar weer een :rose:ny day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 @ Metijs: ik heb een kaak die nog steeds uit het lood getrokken voelt! Waarom gebeurt zoiets nu net bij de bijna achterste kies? Verder heb ik het goed doorstaan hoor. Bedankt voor je meeleven! @ Jane: wat een geluk dat het strand volleybal was. Lijkt me een pijnlijke aangelegenheid! @ Knorr: ik ben blij voor je met dit begin. Niet overhaasten hè. Het is haar helingsproces en dat kan je niet afdwingen. @ Jootje: ik zie je in de gang staan. Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Ik heb vandaag AR helemaal niet gezien. Heb ik iets gemist? Hopelijk is alles oké met hem. Welterusten voor iedereen. Ik heb het weer droog gehouden. Slaap lekker en voor mensen met wie het vandaag wat minder ging: morgen nieuwe dag met nieuwe kansen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden