Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Welkom MamaMia! Het komt bijna over alsof je een oud bekende bent? Ik kom er even doorheen walsen. Vandaag een kledingpakket opgehaald en direct gepast. Ik ben twee maten geslonken van spijkerbroeken! WhoopWhoop! In totaal ben ik twee spijkerbroeken, een vestje en twee shirtjes rijker. Alles in de super voordelige sale! En de rest, de helft in de andere maat en twee shirtjes dat echt nergens naar stond gaan terug. *Ik dans door de kamer en voel me goehoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Nee drama inderdaad vermijden..dat herken ik al te goed..drama wordt alleen maar groter en verdwijn niet meer ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Misschien zijn die spijkerbroeken die te groot voor madeleine zijn wat voor jou mama mia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ja een lekkere plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: MamaMia Originally posted by: snoepjeMisschien zijn die spijkerbroeken die te groot voor madeleine zijn wat voor jou mama miaquote> * :Dquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik denk alleen maar even mee hoor ..mama mia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Stoppen met roken vind ik de moeilijkste verslaving die ik moet bestrijden. Ik ben verslaafd geweest aan laxeerpillen, maar toen ik een tijd zonder pillen moest leven in de kliniek, wilde ik niet eens meer de hele nacht met buikkrampen e.d. op het toilet zitten. Verslaafd aan alcohol, maar katers vind ik zo verschrikkelijk dat ik er tien keer over nadenk eer ik een borrel neem. 0.0 bier is trouwens heel erg goed te doen! En echt minder dan 0.01% aan alcohol. Vreetverslaving, op een gegeven moment had ik van alles zoveel gegeten dat ik uitgegeten was. Serieus, sta nog vaak voor de schappen van de supermarkt te staren naar chips, snoep en troep en dan denk ik:"Wat vind ik lekker?" Nou net helemaal niets en loop dan maar de deur weer uit. Maar dat roken, dat dure roken. Als ik niet rook, als ik mijn keel niet dichtschroeit, dan is het net alsof ik niet leef. Verschrikkelijk. Maandag stop ik, en ik heb gezegd dat het niet voor eeuwig is. Pak het aan zoals met al het andere. Niet voor eeuwig, maar zolang als je kunt volhouden. Maar ik ben serieus nu al zenuwachtig. En steek de één bijna met de ander aan. Ik ben van een pakje net niet naar 2 pakjes net niet gegaan. Verschrikkelijk! Sorry, ben even in een hyperdepiep bui. Dat is een voorbode voor janken.... Dus ik ga dat straks ook maar even uitlokken, dan ben ik daar vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Goh je bent net hier en je ken mijn al van binnen en van buiten..knap hoor Wat een mensen kennis heb jij mama mia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik ga me tuin even sproeien Doeiii akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: akeleiMadeleine, een beetje hyper is toch niet erg?Blokje om lopen, het is mooi weer. En je hebt nieuwe kleren.quote> Het is ook niet erg hoor. Kan wel vervelend zijn voor anderen. Want ik spring van de hak op de tak en weer terug. Net zolang tot ik me opeens heel zielig voel. Vreemde vrouw ben ik. Maar ik weet dat het eraan komt, dus nu kan ik er wat tegen doen. Even wandelen inderdaad. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 MamaMia je bedoelt dat ik met roken minder geconfronteerd word dan met drinken? Of net andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 so heeee gezelli hier en nee geen volley vandaag (lippen verbrand, ff rust dus) morgen weer een tournooi in Hoek van Holland smeer me rot met calendula nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Jane, lippen verbrand? Hoe!? MamaMia, daar heb je helemaal gelijk in. Als je wat wilt dan kun je het ook. Maar met roken is het zo dat het hele lange tijd heul moeilijk is en dan begin ik te twijfelen aan mijn eigen kunnen. Maar maandag is het weer zover. Gewoon doen en doorbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 in de zon madeleine op t strand. voorgaande 2 jaren ook al eens maar nu heel erg en pijnlijk geen opbouw qua zon en dan ineens een overdosis denk ik. Maar na allerlei middeltjes vanmorgen 100% calendula balsem gekocht en nu lijkt het eindelijk aan te slaan bij de mijne zat vaseline en dat sluit juist de porien af. dus ik kan morgen wel mee gelukkig 3 dagen "huisarrest" betekende afkickverschijnselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Heb je dan ergens gezeten waar het heeeeel wamme was Jane? Ja en dan moet je inderdaad je lippen insmeren, en niet alleen je lippen maar ook het puntje van je neus want dat verbrand nog eerder. Kijk zo gaan ze eruit zien. Good everninkjes mensen. Salik jullie eens wat vertellen M'N VIJVER LEKT NIET MEER. hoe vinden jullie die? Welkom Mamijam:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik ken heel veel mensen die verbrand zijn door de zon, maar ik heb nog nooit over lippen gehoord die verbrand zijn. Maar eigenlijk wel logisch als ik erover nadenk. Ik smeer trouwens voor alles Bioforce van Dr. Vogel. Het haalt de brand er niet uit, maar kan wel de laatste snelle hersteller zijn. Had eens brand in het gezicht en mijn oma heeft me toen (Ik was 8) mijn gezicht ingesmeerd met Bioforce en een dag later was het weg. Super spul en altijd in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Nou en of, zeker dat je je lippen kan verbranden. Is als kind bij mij wel eens gebeurd. Woonde toen 50 mtr. van het strand. Dicht bij zout water en zeelucht verbrand je nog sneller Hoe is het met de schildpad Mia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Haha, MamaMia. Leuk mens ben je! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Oké Mia das weer een pak van m'n hart hoor. Blij dat ik MamaMia kan lezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: MamaMia Originally posted by: MadeleineHaha, MamaMia. Leuk mens ben je! Fijne avond!quote> Vertel dat ff aan mijn dochter wil je quote> Je weet toch dat dochters hun moeder niet leuk vinden? Dat komt pas later... Veel veel veel later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Hahahaha! Ik weet niet hoe oud je dochter is? Maar dat duurt over het algemeen nog jaren. Ik ben heul oud en vind mijn moeder nog niet leuk, maar ik vermoed dat het komt als ze me nodig heeft en ik haar opeens begin te waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaHerinner je je nog hoe ik in je nek zat...over kabouter?Ik zat je vast wel vaker in de haren maar dat herinner ik me vooral.*quote> Nee Mie daar weet ik niets meer van. Was toen ook niet zo'n prettige maar wel hectische tijd met die Kabouter van me. Maar joh dat ligt zo ver achter ons. Nu is nu en ik ben blij dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaheul oud?Is dat stokkie en stokkie oud?Zo oud dat je haren grijs zien en je benen krom, je geen zin meer hebt in epileren of je oksel scheren?Hallooooooooo??? Zolang kan ik niet wachten hoorquote> Ja, zo oud bedoel ik wel. Mijn moeder dan, niet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ah, weer eens een nieuweling hier. Dag Mamamia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 en Mupseflups ook nog hier is de boel kompleet kan ik ff de sauna in latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden