nancy Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 ....sorry, gaat niet helemaal zoals ik wil, dus ff wat weggehaald. slaap wel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Slaap lekker Wijfie, bedankt voor je reactie, kan het ff goed gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 dank je marjo, voor t heerlijke muziekje voor t slapen gaan.... ik zou wel een slinger willen maken voor diegenen die er zooooo trouw voor ons zijn von, bol, lytse, jane, nancy, en voor alle lieverds die ik waarschijnlijk vergeet. werd wakker gemaakt doot de kat die een muis had losgelaten in mijn slaapkamer, was de gangdeur vergeten dicht te doen en had slaapkamerdeur open voor de tocht... gemauw, gekauw en daarna gelik.... ik kruip er weer in, nu onder de dekes, t kan weer even, en mjn xeilafsprak aat toch niet door. jammer maar dan ga ik nog een halfve dag aan het werk en dan ga ik mezelf toch echt een week vrij gunnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 de eerste vogels fluiten al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden