Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes.

Heerlijk, alles staat tegen elkaar open hier, het is doodstil buiten, zelfs de vogels lijken te genieten van de stilte.

Koffie is inmiddels doorgelopen, thee getrokken en de kouwe klets staat in de koelkast.

Eerst maar eens een bakkie inschenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En las de boosheid, teleurstelling van Nien.

Ik hoop dat dat bij het wakker worden weer een beetje is gezakt...

Schiet je toch niks mee op meis?

En Madeleine aan de zuup.... vervelend toch dat er altijd mensen dichtbij of verderaf zijn die je daartoe aanzetten he? Zo naar, want uit jezelf zou je het nooit doen.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lies, ik had je niet binnen horen komen:D

Tsja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he, ik moet gewoon werken vandaag.

Jij lekker een lange tocht maken... maak je het niet te gek?

Ik heb bij jou wel eens het gevoel dat ook dat enorm gedreven sporten op de één of andere manier een trigger tot drinken kan zijn....

Maar je hebt denk ik wel lekker weer voor zo'n tocht.

Hier nu windstil en een stukje afgekoeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme meid, gewoon werken... neem je nooit eens vakantie lieverd? Ik heb het idee dat je heel veel werkt. Sterkte iig!

Moggu Igor, mijn voeten steken buiten het laken, die jeuken nu gigantisch! En volgens mij is er nu net eentje mijn oor binnengevlogen... :D

VM: Wat is er meid? Als je het kwijt wilt stuur me anders een PB. Ik hoop niet dat het ook te maken had met mijn postings (even ego), ik wilde ook een keertje 'direct' zijn... Ik dacht al dat het té was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Don't worry lies, heb voor vandaag een vrije dag compensatie eerder deze week gehad hoor. En over een paar weken heb ik lekker drie weken helemaal vrij.

en met die hitte van de afgelopen dagen is het best lekker in een gebouw met airco te werken als ik heel eerlijk ben:D

en nu.... nu richting douche, kan wel lekker vroeg opstaan, maar soms wordt het toch nog rennen uiteindelijk, hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nou A3, een baan is wat veel gezegd, ik heb de afgelopen 3 weken

mijn oude werk opgepakt. Een deel van wat ik daarvoor deed is gewoon

blijven liggen, en nou niet het leukste deel. Dat heb ik er dus de afgelopen 3

weken doorgejast. En nu heb ik de afspraak om 1 x in de week te komen, meer

willen ze niet. Ik denk trouwens dat dat te weinig is om het werk ook af

te krijgen dus soms zullen het wel 2 dagen worden.

Er zijn ook een hoop dingen veranderd op mijn werk. Nieuwe bedrijfsleider,

wat echt een sukkel is. Hij doet me een beetje denken aan David uit The

Office.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier even een vraag mbt de dageraad.

Gister heeft VM gemeld ergens veel last van te hebben. Maar waarvan? Teruglezen levert geen duidelijkheid dus wat is er gebeurd?

Akelei oppert dat het misschien een verkeerd gevallen pb is, maar VM, als datzo is waarom verwarring stichten op de dageraad?

Het maakt mij erg onzeker en dus verdrietig (meer als ik dacht zelfs); zo lijkt het wel alsof er iemand is die kwaad wil. Maar wie????

Mijn vraag is dus eenvoudig: ben a.u.b. Duidelijk op deze dagdraad, ik vind dat van groot belang.

Morgen is er bijeenkomst in Amsterdam: heb het fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Geertje en Sowhat!

Geertje: Ik ben het absoluut met je eens. Ik gaf al eerder aan in een berichtje vanmorgen dat ik me persoonlijk aangesproken voel en niet weet of dat terecht is. Nu durf ik ook niet zo makkelijk mijn mening meer te uiten.

Dus lieve Nien, lieve allemaal, graag duidelijkheid op de dagdraad!

Ga goed vandaag allen! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal en ja het is voor mij een goede morgen. Nog steeds geen drup alco. Donderdagavond was moeilijk, dan hebben we na afloop van het tennissen meestal een enorme dorst die gevoed wordt met alco, maar ik heb me gehouden aan de cola, dus vrijdag eens een keer geen koppijn. Dus met de kinderen en kleinkinderen zonder een raar gevoel in mijn kop naar een meertje in de buurt geweest. Daar me ook alleen gehouden aan cola en was weer een dag nuchter. En het gekke is, het geeft me een goed gevoel. Dat was lang geleden. Dus doorgaan op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...