AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 112 als je in paniek bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wil je wel knuffelen hoor Spud Mail terug Wijfie is belangrijk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Eigenlijk haat ik het hier dat je niet ziet dat iemand typt KOM OP Wijfie doe iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Hihi, tuurlijk Albert ik ken mijn plaats. Denk je ook een beetje aan jezelf maat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Niet zeiken maar nu ook doen Wijfie. Je was gestopt met entertainen, kom nu dus ook voor jezelf op. Door je grens aan te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Goeie avond kanjers. Het was beregezellig. Wijfie wat heeft je man dan nu? Ik bedoel, hoe gedraagt hij zich nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 tik tik tik met mijn vingers, maagpijn, hartkloppingen. Wil jullie helpen Wijfie, maar dat stille, ik kan niet zien wat je doet. Is geen verwijt, is eenmaal zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wijfie bel dan maar gauw 112 of zo. Vreemde ogen kunnen dwingen hé? Dan kunnen ze hem duidelijk maken dat het echt nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 En ik zie Snoep op aanwezig, vind je een tof mens, lekker opstandig en grenzen uitproberen. Ga je nu enkel lezen of vind je het ook leuk om mee te schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Gewoon bellen met spoedeisende hulp Niks niet willen. Je houd van hem, reden genoeg toch? Ben ooit met Will naar spoedeisende hulp gereden omdat ze uitschoot met een mes in haar duim, bloeden als een rund. niet nodig zei ze. Hup in de auto, halverwege was het ook niet zo nodig:$ Laat er naar kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Snoep Je bent niet ongewenst hier hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Originally posted by: wijfieIk mag niet bellen, hij word vreselijk boos en zegt dat hij anders weggaat als ik een dokter bel, maar ik ga het toch doen, dit gaat niet goed, ik ben in paniek..quote> Helemaal TOP:heart:Dit gun je hem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 BETER SPIJT VAN WAT JE DEED, DAN SPIJT OVER IETS WAT JE NIET GEDAAN HEBT WIJFIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 @Wijfie, mss dat je eigen HA een noodnummer heeft? Dat is een lagere drempel dan SEH en/of 112. Bij 112 zitten verpleegkundigen die kunnen beoordelen wat er nodig is. Wees assertief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Paniek ken ik Wijfie;) Doe wat je moet doen en ik herhaal de woorden van Spud BETER SPIJT VAN WAT JE DEED, DAN SPIJT OVER IETS WAT JE NIET GEDAAN HEBT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Zo, eindelijk weer thuis. Vervelende situatie lees ik. Helemaal met je eens Spud Soms heeft een patiënt het even niet zelf voor het zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wijfie probeer zelf in ieder geval rustig te blijven, echt het haalt niets uit als jij nu in paniek bent. Wat je zou kunnen doen is de huisartsenpraktijk bellen en de dienstdoende arts uitleggen wat er aan de hand is, en wat je volgens hem het beste kan doen. Of vragen of hij wil komen kijken. Dan geef je de verantwoording aan hem en kun je zelf een beetje op een afstand bekijken. Probeer dat maar. Maar blijf rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Originally posted by: DylanZo, eindelijk weer thuis.Vervelende situatie lees ik. Helemaal met je eens SpudSoms heeft een patiënt het even niet zelf voor het zeggen.quote> Dankjewel Dylan! Voel me al een stuk beter nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Hoeveel km heb je er nu op zitten Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wat lief Dylan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Moeder van het forum hè Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 hoi allemaal wilde er niet doorheen denderen en wil ook niet alleen komen als ik narigheid heb maar het is wel zo en daarom ben ik ingelogd en lees mee dat is genoeg voor op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Originally posted by: AlbertRemmoMoeder van het forum hè Bol:heart:quote> Stokje van Houtje overgenomen. Zo zei ik dat en is mijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Oh dat valt wel mee hoor spud. Denk zo'n 550 km in totaal. Vlg. mij heb jij meer kilometers gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wat is er aan de hand Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden