rapilos Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Fijne avond Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ik heb gisteren dus gelezen. Wil er in een later stadium op reageren. Wel wil ik nog even zeggen, DANK JE WEL Allemaal. Dat het toch ook in harmonie kan gaan, en dat iedereen zo open is. Ben er nu stil van, tijd om naar bed te gaan ook, maar ik kom wel terug hoor met openheid;) Kan ook anders namelijk. Truste allemaal:lips: Tot morgen, en dan is het wel donderdag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ga ook naar bed. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 oei Wijfie, dus toch kanker. Hopelijk geen uitzaaiingen dus en ja nog weer een spannende week. sterkte meis. ff verder bijlezen hier een heerlijke dag gehad fietsen, strand en volley wat een verschillend leven hebben we soms toch he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Weer terug na de spannende film. Iemand schreef dat onze levens zo verschillend zijn. Inderdaad, onze levens zelf en onze belevenissen van dag tot dag. Jane een lekkere dag en ik vanmiddag ook. Een paar andere mensen heel heftig en verdrietig. Goed dat we er voor elkaar kunnen zijn. Ik denk aan jullie en veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft, uit de grond van mijn hart. Welterusten en ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goedenacht Hier de nachtwacht Die het opbreekt Want voldoet meest van de tijd niet meer Prima. Een groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 of een haan Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden