Jaap Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ha, die Jen, weer terug, leuk. Goed nieuws voor de nachtbrakers. En gewoon als Jen. Verder houd ik het kort en bondig. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hè, hè, de kat van de buren is weer veilig binnen! @ Jen: ik ga inderdaad nog steeds stug door en ik ben niet van plan dat te veranderen! Hou die a.s. echtgenoot in ere. Gelukkig heeft hij gevoel voor humor, maar je moet nu af en toe wel iets gaan uitvoeren hoor! Na een avond mail te hebben zitten beantwoorden heb ik het nu wel gehad. Ik meld me weer droog af en ga slapen. Morgen weer nordic-walken en op de kleinkinderen passen. Welterusten allemaal en slaap lekker! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Dank je A3! De periode zonder forum heeft me in zekere zin goed gedaan, dus ik heb daar geen spijt van. Nu heb ik echter weer behoefte om mee te schrijven. Ik blijf namelijk worstelen met mijn verslavingsgevoeligheid. VlaamsMeisje ken ik persoonlijk, dus ik ben inderdaad op de hoogte. 'k Vind het erg jammer, maar hou mijn mening voorlopig maar voor mij. Het vertrek van Madeleine is hopelijk niet definitief, 'k las haar wel graag, het "jonkie" van het forum haha. Of ik dus blij moet zijn met de lege kamer? Een tentje in de tuin was ook al fijn geweest... Fijn dat je hier nog bent. Als ik me niet vergis, had jij soms ook de neiging om op te stappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ha Japio! Je kapsel is inderdaad een beetje saai, maar je brilmontuur maakt alles goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Welterusten wijfie. Ook ik ga voor je duimen. Een kennis van me is zwaar ziek, en haar partner steunt haar eigenlijk niet echt (hij minimaliseert een en ander nogal, en is zelden thuis). 'k Ga daar niet over uitweiden; de enige reden waarom ik het aanhaal is om je mee te geven dat het niet vanzelfsprekend is wat je doet. Je man mag zijn beide handen kussen. Zorg ook goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden